آخرین اخبار سیاست خارجی

خبر سفر وزیر کره شمالی به تهران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران

خبرگزاری کره شمالی‌، خبر سفر وزیر شان به تهران را منتشر کرد اما در تهران،‌ هیچ مقام مسوول ایرانی تاکنون در این باره توضیحی نداده است. به گزارش عصرایران ؛‌با وجود اینکه…

شبکه «ای بی سی»:اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله اش به ایران را متوقف کرده



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سه منبع اسرائیلی به ای بی سی نیوز گفتند که اسرائیل حداقل دو شب در روزهای گذشته حملات تلافی جویانه علیه ایران را آماده کرده اما سپس آن را متوقف کرد.

به گزارش «انتخاب»، در ادامه گزارش ای بی سی نیوز آمده است: ایران شنبه شب تا صبح یکشنبه به وقت محلی در اسرائیل با بیش از 300 پهپاد و موشک حمله کرد.  اسراییل از آن زمان به بعد، با برگزاری جلسات کابینه جنگ در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در حال بررسی چگونگی و زمان پاسخ به حمله ایران بود.

 

اعضای کابینه جنگ اسرائیل عبارتند از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، بنی گانتز و وزیر دفاع یوآو گالانت.

 

 طیف وسیعی از پاسخ ها به کابینه جنگ اسرائیل ارائه شده است.  منابع به ABC News گفتند، پاسخ‌های بالقوه شامل گزینه‌هایی از حمله به نیروهای نیابتی ایران در منطقه اما نه در خاک ایران تا حمله سایبری است.

 

 هیچ جلسه کابینه جنگی در روز چهارشنبه برگزار نشد، اما نتانیاهو به کابینه دولت خود گفت که در حالی که از توصیه‌های متحدان قدردانی می‌کند، اما تل آویو "تصمیمات خود را خواهد گرفت و دولت اسرائیل هر کاری را که لازم است برای دفاع از خود انجام خواهد داد."

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------