آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سردار آزمون راز جدایی اش از لورکوزن را افشا کرد | پیش‌بینی سردار درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون در تماسی…

بیوگرافی کاوه رضایی + عکس کاوه رضایی و همسرش



کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

بیوگرافی کاوه رضایی

 

بیوگرافی کاوه رضایی + عکس

کاوه رضایی (متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۱در اسلام آباد غرب) بازیکن فوتبال اهل ایران میباشد که در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازي می کند.

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

کاوه رضایی

 

چکیده ای از بیوگرافی کاوه رضایی

نام کامل: کاوه رضایی

متولد: ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ ‏

محل تولد: اسلام آباد غرب،کرمانشاه، ایران

قد: ۱٫۸۵ متر( ۶ فوت ۱ اینچ)

پست: مهاجم

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

عملکرد باشگاهی کاوه رضایی

 

بیوگرافی  کاوه رضایی:

کاوه رضایی زاده ۱۶ فروردین ۱۳۷۱در اسلام آباد غرب، بازیکن فوتبال اهل ایران میباشد که در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازي می کند.

 

وی سابقه حضور در تیمهای استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و سایپا و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد. رضایی همچنين سابقه بازي برای تمام رده های پایه تیم ملی ایران را دارد. رضایی آقای گل جام ملت های آسیا زیر ۱۶ ساله های ۲۰۰۸ است.

 

عملکرد باشگاهی کاوه رضایی

سال های جوانی

کاوه رضایی فوتبال حرفه ای را از آکادمی فوتبال فولاد خوزستان شروع کرد و در سال 1388 به تیم ملی نوجوانان دعوت شد. با عملکرد خوب رضایی در تیم ملی اسم وی به فهرست تیم بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه گردید.

 

فولاد خوزستان

کاوه رضایی خيلي زود نظر مجید جلالی را بخود جلب کرد و در سن ۱۷ سالگی برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان رفت. او خيلي زود موفق گردید به تیم ملی جوانان راه یابد. در فصل های ۸۹–۱۳۸۸ و ۹۰–۱۳۸۹ با حضور مهاجمانی مثل غلامرضا رضایی، آرش افشین و رضا نوروزی در فولاد، اغلب نیمکت سهم کاوه رضایی بود. در فصل ۹۱–۱۳۹۰ هم بازی زيادي به او نرسید؛ در این فصل رضایی یک مصدومیت طولانی را سپری می کرد. در سال های حضور کاوه رضایی در فولاد، جلالی چندین بار او را در پست هافبک چپ بکار گرفت.

 

سایپا البرز

این بازی کن در تابستان ۱۳۹۱ با عقد قراردادی سه ساله به سایپا پیوست.

 

ذوب آهن اصفهان

کاوه رضایی فصل ۹۳–۹۴ برای ذوب آهن بازی کرد و در بازی فینال جام حذفی گل سوم تیمش را در برابر نفت تهران زد و با ذوب آهن قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد.

 

استقلال تهران

کاوه رضایی در ۳۰ خرداد ۹۵ با عقد قرارداد سه ساله به استقلال تهران پیوست.

 

شارلوا

او در خردادماه ۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال رویال شارلوا( Royal Charleroi) در لیگ برتر فوتبال بلژیک پیوست. وی در مسابقه مقابل تیم ورجم توانست دو گل به نتیجه برساند. او بعد از گلزنی های پی در پی مدعی کسب جایزه گاو طلایی شد؛ جایزه ای که هر ساله به بهترین گلزن لیگ بلژیک داده می شود.

 

پیوستن کاوه رضایی به استقلال: 

وی پس از پنج سال حضور در فوتبال بلژیک تصمیم گرفت به لیگ ایران بازگردد ابتدا او به باشگاه استقلال پیوست و در تمرینات این تیم حاضر شد ولی نتوانست قرارداد خود را رسمی کند و سرنجام در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۱ او با قراردادی ۱ ساله به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوست.

 

پیوستن کاوه رضایی به سپاهان:

در سال 1402 کاوه رضایی در حالی به سپاهان پیوست که فصل گذشته در تراکتور تبریز حضور داشت اما جدایی اش از این تیم با محکومیت از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا رضایی محکوم به پرداخت غرامت به تراکتوری‌ها شود. هافبک فصل گذشته تیم فوتبال گلگهر سیرجان پس از توافق با تیم فوتبال سپاهان به این تیم پیوست. قرارداد او با سپاهانی‌ها دو ساله است.

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

عملکرد ملی کاوه رضایی

 

عملکرد ملی کاوه رضایی

زیر ۱۶ سال

کاوه رضایی در جام ملت های آسیا کم تر از ۱۶ ساله های ۲۰۰۸ در ازبکستان، ۵ بار به میدان رفت. او با ۶ گل آقای گل این مسابقه ها شد. او در بازی فینال یکی از دو گل ایران علیه کره جنوبی را به نتیجه رساند تا ایران قهرمان شود.

 

زیر ۱۷ سال( نوجوانان)

رضایی نخستین بار در سال ۲۰۰۸ به تیم ملی نوجوانان دعوت شد. رضایی در جام جهانی کم تر از ۱۷ ساله ها ۲۰۰۹ در برابر گامبیا موفق به گلزنی شد.

 

زیر ۲۰ سال( جوانان)

وی برای بازي در جام ملت های آسیا کم تر از ۱۹ ساله های ۲۰۱۰ در چین هم دعوت شد. او در واپسین بازي مرحله گروهی برای اولین بار به بازي گرفته شد. هرچند او موفق گردید در این بازي ۲ گل برای ایران به نتیجه برساند؛ این تیم نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

زندگینامه کاوه رضایی

 

زیر ۲۲ سال

کاوه از شروع مربی گری علی رضا منصوریان در تیم کم تر از ۲۲ ساله های ایران در تمام فهرست های این تیم جای داشته و به همه اردوهای این تیم دعوت شده است. او در این تیم آنقدر عملکرد خوبی داشت که نظر باشگاه های گوناگون ایرانی و خارجی را بخود جلب کرد. در تابستان ۱۳۹۱ در حالیکه در اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال در ایتالیا به سر می برد با باشگاه سایپا البرز به توافق رسید.

 

زیر ۲۳ سال( امید)

این بازی کن برای نخستین بار در سال ۱۳۹۰ به اردوی این تیم دعوت شد. او در بازي دوستانه ای که ایران مقابل امیدهای کره جنوبی انجام داد گل سوم تیم ایران را به نتیجه رساند. این بازي روز ۸ دی ماه ۱۳۹۲ در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برپا شد.

 

بزرگسالان

وی در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت گردید و اولین بازي خویش را در برابر تیم ملی فوتبال هند انجام داد او هرچقدر در رده باشگاهی موفق بود ولی زیاد به اردوهای تیم ملی دعوت نشد به عنوان مثال هنگامی که در سال ۲۰۱۸ در اوج امادگی بود به جام جهانی دعوت نشد و مهدی طارمی به او ترجیع داده شد و همین مسأله سبب گردید تا انتقادات فراوانی از کارلوس کی روش شود وی بار ديگر هنگامی که در فهرست کی روش برای حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ حضور داشت مصدومیت او سبب گردید تا باز هم از فهرست تیم ملی ایران خط بخورد.

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

افتخارات کاوه رضایی

 

افتخارات کاوه رضایی

باشگاهی

جام حذفی

قهرمانی در جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳ بهمراه تیم ذوب آهن اصفهان

قهرمانی در جام حذفی ۹۵–۱۳۹۴ بهمراه تیم ذوب آهن اصفهان

 

لیگ برتر

نایب قهرمانی در لیگ برتر ۹۶–۱۳۹۵ بهمراه تیم استقلال تهران

 

فردی

بهترین پاسور فصل ۹۶–۱۳۹۵ لیگ برتر با ۸ پاس گل

آقای گل مسابقه های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، ۲۰۱۳ با ۵ گل

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

تصویر کاوه رضایی

 

ازدواج کاوه رضایی

کاوه رضایی که در فصل ۹۶ – ۹۵ ستاره بی چون و چرای علی منصوریان در لیگ بود با فرنوش شیخی ملی پوش والیبال, در همین فصل ازدواج کرد.

 

فرنوش شیخی( زادهٔ ۱۳۶۹ خورشیدی در گرگان) ملی پوش والیبال بانوان ایران و بهترین دفاع روی تور بانوان ایران است. او لقب بهترین سرعتی زن والیبال ایران را داراست.

 

فرنوش شیخی در مسابقه های مالدیو که مرحلهٔ نخست مقدماتی قهرمانی جهان بود بهمراه سودابه باقر پور ديگر ملی پوش ایران بعنوان برترین بازیکن پست خود یعنی دفاع روی تور شد.

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

ازدواج کاوه رضایی

 

کاوه رضایی,بیوگرافی کاوه رضایی,دندگینامه کاوه رضایی

همسر کاوه رضایی

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------