بیوگرافی کارلوس کی‌روش + تصاویر کارلوس کی‌روش



کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال

بیوگرافی کارلوس کی‌روش

 

بیوگرافی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال

کارلوس کی‌روش‏ مربی فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اهل پرتغال است. وی دستیار راست الکس فرگوسن در منچستر یونایتد بود و با او سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در چند فصل را دارد. او همین طور مدتی مربی‌گری باشگاه رئال مادرید را نیز در کارنامه خود دارد. در زمینه مربی‌گری ملی هم مربی امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، پرتغال، ایران، کلمبیا و مصر بوده‌است.

چکیده ای از بیوگرافی کارلوس کیروش 

نام : کارلوس مانوئل بریتو لئال کی‌روش

تاریخ تولد: ۱ مارس ۱۹۵۳

محل تولد: نامپولا، موزامبیک پرتغال

قد: ۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

پست: سرمربی

 

بیوگرافی کارلوس کی‌روش

کارلوس کی روش در یکم مارس ۱۹۵۳ در شهر نامپولا واقع در موزامبیک پرتغال به دنیا آمد. وی در آغاز دوران نوجوانی و جوانی خود از سن ۱۵ تا ۲۱ سالگی به عنوان دروازه بان فوتبال در باشگاه فروویاریو نامپولا در محل تولدش بازی می کرد ولی پس از این که انقلاب میخک در پرتغال اتفاق افتاد و موزامبیک از پرتغال جدا شد، کارلوس نیز تصمیم گرفت فوتبال را رها کند و به پرتغال کشور آبا و اجدادی خود برود.

 

کارلوس کی روش در دانشگاه صنعتی لیسبون تحصیل کرده است و با مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی با گرایش فوتبال از این دانشگاه گرفته است. او از سال ۱۹۷۸ برای اولین بار حرفه ی خود را با قبول کردن سرمربیگری تیم دانشگاهی محل تحصیل خود شروع نمود و کار در این تیم حدود دو سال طول کشید.

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,زندگینامه کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش

 

ورود کارلوس کی روش به عرصه مربیگری 

وی مربیگری را از سال ۱۹۷۸ با سرمربیگری تیم دانشگاه محل تحصیل خود شروع نمود. ک. کی‌روش در دو دوره دستیار آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد، و دو دوره سرمربی تیم ملی پرتغال بوده‌ است و این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۰ رهبری کرد. وی در گذشته موفق به ورود به جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی آفریقای جنوبی شده بود.

 

از دیگر تجربیات مربیگری کارلوس کیروش می‌توان به سرمربیگری رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۴ لا لیگا اشاره نمود که دوران ناموفقی برای او رقم زد. وی سابقهٔ مربیگری در جی‌لیگ (ژاپن) و ام‌ال‌اس (ایالات متحدهٔ آمریکا) را هم دارد.

 

مربیگری کارلوس کی روش در ایران

کارلوس کی روش بیشترین دوره مربیگری خود را در تیم فوتبال ایران داشته است. حضور کی‌روش در تیم‌هایی مثل منچستر یونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، آفریقای جنوبی و ... باعث شده توقع او در ایران افزایش یابد و سعی او نیز برای به وجود آوردن فضایی سیستماتیک و معتبر در متن و حاشیه تیم ملی مشخص بود و بعضی وقتها هم که شرایط مطابق توافق ها نبود پا را بیشتر از آنچه به لحاظ حرفه‌ای متعهد بود می‌گذاشت و  مدیران فدراسیون نیز به علت ضعف‌های مدیریتی پنهان و نهان خود چاره‌ای جز تمکین از وضع به وجود آمده نداشته‌اند! مدیرانی که نه فقط توان به سیستم درآوردن سرمربی تیم ملی را نداشته بلکه از محبوبیت خودساخته او، نردبانی برای جلب توجه مردم و بهترشدن عملکردشان ساخته و می‌سازند.

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,عکس کارلوس کی روش

بیوگرافی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال

 

ازدواج کارلوس کی روش

کارلوس کی روش دو بار ازدواج نموده و از همسر سابق خود که حدود دو سال پیش درگذشت، یک دختر و یک پسر به نام‌های ساندرا و روجریو دارد. ولی همسر دوم او یعنی آناپائولا کی‌روش متخصص بیهوشی است و به علت مشغله کاری خود نتوانسته در این سال‌ها در کنار همسرش باشد. کی‌روش از دخترش هم چند نوه دارد.

 

آنا کی‌روش علاقه بسیاری به ایران دارد و یک بار به اصفهان و شیراز سفر نموده است. وی عاشق غذاهای ایرانی است و بعد از دیدن مکان‌های باستانی در اصفهان و شیراز، به حیرت گفت: «من هر جای دنیا که بروم، تبلیغ می‌کنم تا مردم به ایران بیایند.» 

 

دختر کارلوس کی روش اکنون دختر سرمربی فعلی تیم ملی، تقریبا مدیریت کلیه امور اقتصادی و مالی او در خارج از کشور را برعهده دارد.

 

محل سکونت کارلوس کی‌روش در ایران

سرمربی تیم ملی که در  هنگام وارد شدن به تهران در هتل المپیک ساکن شده بود، و سپس دوست داشت خانه شخصی در جایی داشته باشد که امکانات خیلی خوبی داشته باشد و به آسانی خدمات مورد نیاز خود را فراهم کند؛ به گونه ای که احتیاجی به خارج شدن از ساختمان نداشته باشد. با درخواست مرد پرتغالی، فدراسیون فوتبال واحدی در برج ایران‌زمین برای سرمربی تیم ملی در نظر گرفت.

 

واحد ۲۸۰ متری کی‌روش در طبقه ۲۳ این برج ایران قرار دارد و تمام وسایل مورد نیاز یک زندگی که نیاز به استفاده از خدمات بیرونی را رفع کند هم در آن فراهم شد. 

 

افتخارات کارلوس کی روش

 

مربیگری

تیم‌های ملی پایه پرتغال

- جام جهانی فوتبال جوانان (۲): ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱

- مسابقات فوتبال زیر ۱۶ سال اروپا: ۱۹۸۹

- اسپورتینگ

- لیگ برتر فوتبال پرتغال

- نایب‌قهرمان: ۱۹۹۵–۱۹۹۴

- سوم: ۱۹۹۶–۱۹۹۵

- جام حذفی پرتغال: ۱۹۹۵–۱۹۹۴

- سوپرجام پرتغال: ۱۹۹۵

- ناگویا گرامپوس آیت

 

جی‌لیگ

- نایب‌قهرمان: ۱۹۹۶

- جام برندگان جام آسیا

- نایب‌قهرمان: ۱۹۹۷–۱۹۹۶

- جام سونتوری: ۱۹۹۶

- جام بانک سانوا: ۱۹۹۷

 

رئال مادرید

- سوپرجام اسپانیا: ۲۰۰۳

 

جوایز کارلوس کی‌روش

- نشان لیاقت بین‌المللی فدراسیون فوتبال پرتغال: ۱۹۹۰

 

تصاویر کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,تصاویر کارلوس کی روش

زندگینامه کارلوس کی‌روش

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,بیوگرافی ورزشکاران

عکس کارلوس کی روش

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,بیوگرافی مربیان فوتبال

تصاویر کارلوس کی روش

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش, زندگینامه کارلوس کی‌روش

بیوگرافی کارلوس کی‌روش

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,عکس کارلوس کی روش

کارلوس کی‌روش

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش,تصاویر کارلوس کی روش

بیوگرافی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال

 

کارلوس کی‌روش, بیوگرافی کارلوس کی‌روش, کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال

تصاویر کارلوس کی روش

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------