بیوگرافی و عکس های مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی



 مارک آندره تراشتگن, بیوگرافی مارک آندره تراشتگن, عکس های مارک آندره تراشتگن

تصویر مارک آندره تراشتن بازیکن حرفه ای فوتبال آلمان

 

بیوگرافی مارک آندره تراشتگن دروازه بان و همسرش با عکس 

مارک آندره تراشتگن متولد 30 آوریل 1992 می باشد. وی بازیکن حرفه ای فوتبال آلمانی به شمار می رود که به عنوان دروازه بان در باشگاه لالیگا بارسلونا و تیم ملی آلمان به بازی می پردازد. مارک آندره تراشتگن به موجب توانایی بازی با توپ، بازتاب سریع و ارسال مناسب، یکی از بهترین دروازه بانان در سطح جهان شناخته شده است.

چکیده ای از بیوگرافی مارک آندره تراشتگن

نام اصلی: مارک آندره تراشتگن

تاریخ تولد: 30 آوریل 1992

محل تولد: شهر مونشن گلادباخ واقع در آلمان

پیشه یا حرفه: دروازه بان فوتبال

 

تصاویر مارک آندره تراشتگن, مارک تراشتگن و همسرش, عکس مارک آندره تراشتگن

تراشتگن یکی از معروف ترین و بهترین دروازه بانان تاریخ بارسلونا به شمار میرود

 

بیوگرافی کامل مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن زاده ی 30 آوریل 1992 میلادی در ایالت مونشن گلادباخ واقع در ایالت نوردراین- وستفالن در آلمان است. این چهره به عنوان یک بازیکن فوتبال، با قد 1,87 متر در پست دروازه بان برای باشگاه فوتبال حرفه ای اسپانیا به نام بارسلونا مشغول فعالیت است. 

 

مارک آندره تراشتگن از فصل 2014 الی 2015 به عنوان دروازه بان اصلی باشگاه بارسا انتخاب شده است. وی تا سال 2025 میلادی با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد و با شماره ی پیراهن 1 در دروازه ی تیم بارسا حضور پیدا می کند. 

 

مارک آندره تراشتگن برای نخستین بار در سال 2012 تجربه ی حضور بین المللی را کسب کرد. علاوه بر این نام مارک در بیست و یکمین دوره ی جام جهانی فوتبال، در سال 2018 در لیست بازیکن های تیم ملی فوتبال آلمان قرار گرفت. 

 

از سری دروازه بان های موجود در لیست تیم ملی آلمان می توان به برنت لنو  و مانوئل نویر در باشگاه های آرسنال و بارین مونیخ اشاره کرد. 

هواداران مارک آندره تراشتگن به موجب برخورداری از مهارت دروازه بانی در فوتبال، او را با عنوان "مسی با دستکش" صدا می زنند. لازم به ذکر است اسپانسر مارک آندره تراشتگن، کمپانی "مک دیوید" می باشد. 

 

عکس ترشتگن, همسر مارک آندره تراشتگن, مارک آندره تراشتگن

تصویر مارک آندره تراشتگن به همراه فرزندش

 

آغاز فعالیت مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن در سال 1995، در سن سه سالگی وارد باشگاه مونشن گلادباخ در آلمان شد. وی برای نخستین بار در پست مهاجم تجربه ی فوتبالیستی را کسب کرد. 

مارک آندره تراشتگن در سال 2009 ، بالغ بر 13 سال پس از ورود به باشگاه مونشن، با انتقال به تیم اصلی مونشن گلادباخ بزرگسالان، فعالیت حرفه ای در عرصه ی فوتبال را آغاز کرد. وی در تیم اصلی مونشن به مدت چهار فصل در پست دروازه بانی بازی کرد. 

 

سپس با عقد قرارداد 12 میلیون یورویی وارد تیم بارسلونا شد. این چهره برای نخستین بار تجربه ی شرکت در تیم ملی فوتبال آلمان را با ورود به تیم بارسلونا در سال 2012 کسب کرد. مارک آندره در طی سالیان متمادی در پست های مختلفی به بازی فوتبال پرداخت. استعداد وی در عرصه ی دروازه بانی زمانی شکوفا شد که به موجب مصدومیت، در پست دروازه بانی در تیم پایه انتخاب شد.

 

سر مربی بارسلونا، به نام لوئیس انریکه، مارک آندره تراشتگن را به موجب مصدومیت، به عنوان دروازه بان اصلی لیگ اول قهرمانان بارسا انتخاب کرد. اولین بازی مارک آندره تراشتگن در عرصه ی دروازه بانی به بازی در تورنمنت در 17 سپتامبر اختصاص دارد. این چهره با پیروزی 1-0 در مقابل آپوئل، مانع ورود توپ در دروازه ی تیم بارسا شد. 

 

سپس با حضور در فینال لیگ قهرمانان در Olympiastadion در برلین سبب پیروزی 1-3 تیم بارسا در مقابل یوونتوس شد. این چهره در طی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در بازی با بارین مونیخ موفق به دریافت جایزه ی بهترین ذخیره برای خط دروازه شد. 

 

مارک تراشتگن و همسرش, عکس مارک آندره تراشتگن, سن مارک آندره تراشتگن

تراشتگن هنگامی که 3 ساله بود وارد باشگاه گلادباخ آلمان شد

 

مارک آندره تراشتگن با شرکت رد تیم بارسلونا به عنوان دروازه بان، در فصل 2014 به عنوان بازیکن اصلی دروازه بان منتخب گشت و با همکاری تیم، موفق به دریافت جام قهرمانان اروپا شد. 

 

این چهره در سال 2015 در سوپر جام فیفا در مقابل سویا در تفلیس، با دریافت سه گل سبب برتری و موفقیت تیم بارسلونا با نتیجه ی 4-5 گشت. علاوه بر این مارک آندره تراشتگن برای نخستین بار بازی در لالیگا را در 12 سپتامبر 2015 در بازی با اتلتیکو مادرید انجام داد که با نتیجه ی 1-2 موفقیت بارسلونا را به ارمغان آورد.  

 

مارک آندره تراشتگن به عنوان بخشی از تیم آلمان به همراه هم تیمی ها، در سال 2016 به نیمه ی نهایی یورو دست یافت و در سال 2017، جام کنفدراسیون های فیفا را فتح کرد.

 

تصاویر مارک آندره تراشتگن, مارک تراشتگن و همسرش, عکس مارک آندره تراشتگن

دروازه بانی مارک آندره تراشتگن موفقیت های زیادی برای باشگاه بارسلونا با ارمغان آورد

 

وضعیت تاهل و ازدواج مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن در سال 2016 با دختری معمار و اهل آلمان به نام دنیلا ییله نامزد کرد. تاریخ عقد رسمی مارک با خانوم دنیلا به 15 مه 2017 در سیتگس بارسلونا اختصاص دارد. 

مارک آندره تراشتگن در ماه ژوئیه ی 2017 به همراه دنیلا در توسکانی ایتالیا جشن ازدواج را برگزار کردند. 

 

ثمره ی ازدواج مارک آندره تراشتگن و همسرش دنیلا ییله به یک فرزند پسر با نام بن ختم شد. بن در 28 دسامبر 2019 چشم به جهان گشود و به عضویت در باشگاه مونشن گلادباخ درآمد. 

 

دنیلا ییله قبل از ازدواج با مارک آندره تراشتگن شرط ازدواج را با کسب مدرک تحصیلی دانشگاهی مارک مطرح کرد. وی پس از کسب مدرک تحصیلی، به تسلط کامل بر روی زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و کاتالان پرداخت. 

 

 گل های ترشتگن, عکس ترشتگن, همسر مارک آندره تراشتگن

تصویر تراشتگن در کنار خانواده اش

 

علاقه مندی های مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن از سال 2020 میلادی  به عنوان مدل در صنعت خودرو سازی کوپرا مشغول فعالیت است. وی دارای یک سگ به نام "بالی" می باشد. 

مارک آندره تراشتگن بر این باور است که برترین حواس، حس لامسه و چشایی می باشد. 

 

تصاویر مارک آندره تراشتگن, مارک تراشتگن و همسرش, عکس مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن

 

جوایز و افتخارات مارک آندره تراشتگن

مارک آندره تراشتگن با حضور در تیم ملی آلمان، برای نخستین بار جام قهرمانی کنفدراسیون را کسب کرد. وی همچنین در فصل 2014 الی 2015 به موجب مهار ضربه ی روبرت لواندوفسکی جایزه ی سیو سال را دریافت کرد. 

 

در ادامه برخی از افتخارات مارک آندره تراشتگن را ذکر می کنیم:

• >بهترین بازیکن بارسلونا در سال 2020 الی 2021

• >بهترین دروازه‌ بان فیفا و دومین دروازه بان برتر در 2019

• >قهرمانی فوتبال زیر 17 سال اروپا در 2009

• >نامزد بهترین دروازه بان فیفا فیفپرو 11 تای جهان و نخستین دروازه بان برتر در 2019

• >قهرمانی لالیگا در سال های  2015، 2016، 2018، 2019

• >سوپر جام اروپا در سال 2014- 2015

 

آلبوم تصاویر مارک آندره تراشتگن

 

 سن مارک آندره تراشتگن, گل های تراشتگن, عکس تراشتگن

تصویر مارک آندره تراشتگن در کنار هم تیمی اش در بارسلونا

 

تصاویر مارک آندره تراشتگن, مارک تراشتگن و همسرش, عکس مارک آندره تراشتگن

عکس تراشتگن 

 

سن مارک آندره تراشتگن, گل های تراشتگن, عکس تراشتگن

مارک تراشتگن در کنار همسرش

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------