محسن هاشمی: معاونت‌های شهرداری تهران تغییر می کند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, محسن هاشمی
رییس شورای شهر تهران از صدور اعتبارنامه شورایاران پس از بررسی شکایات خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران گفت: در جلسه صبح امروز که با شهردار تهران داشتیم موضوعاتی مطرح شد اما به دلیل مباحث و نکته نظرات زیادی که اعضاء داشتند نتوانستیم به طور کلی در این زمینه به جمع‌بندی برسیم.

 

وی با بیان این‌که بحث انتصابات و اصلاح ساختار شهرداری مورد بررسی قرار گرفت، گفت: شهردار تهران عنوان کرد که اصلاح ساختار را برای اعضای شورای شهر ارسال خواهد کرد و بزودی این لایحه در شورای شهر بررسی می‌شود و همچنین انتصابات و تغییراتی در معاونت‌ها خواهیم داشت که اعضای شورا را در جریان قرار دادند.

 

رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که بررسی طرح تفصیلی منطقه 22 یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این هم‌اندیشی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: شهردار تهران معتقد بود از آنجا که این طرح در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و تصویب شده است دیگر نیازی به تصویب در شورای شهر نیست و دلیل این کار را سرعت عمل اعلام کردند، اما اعضای شورای شهر اعلام کردند که این طرح باید در شورا تصویب شود.

 

وی با بیان این‌که موضوع خروج پادگان‌ها از شهر تهران یکی دیگر از مسائل هم‌اندیشی بود، اظهار کرد: پادگان 06 بین پاسداران و صیاد شیرازی قرار دارد و شهرداری تهران پولی برای تملک آن نیز ندارد و به همین دلیل اعضای شورا و شهردار با یکدیگر هم‌اندیشی کردند تا به چه میزان تراکم داده شود که در پی آن 70 درصد زمین را در اختیار شهرداری قرار دهند و با این روش می‌توان پادگان‌های زیادی را از شهر تهران خارج کرد.

 

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی همچنین در جلسه شورای شهر تهران با بیان این‌که هیات نظارت در حال بررسی گزارش‌ها و شکایات واصله است، گفت: حدود 20 شکایت واصل شده‌اند که با توجه به حجم بالای صندوق‌ها این میزان شکایت زیاد نیست و امیدواریم هرچه سریع‌تر این شکایات رسیدگی شود تا بتوانیم اعتبارنامه شورایاران را صادر کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به اقدام دولت آمریکا در مورد تحریم وزیر امور خارجه اظهار کرد: این اقدام از سر کینه‌توزی و دشمنی با ایران صورت گرفته اما عمق بی‌منطقی و انفعال دولت آمریکا را نشان می‌دهد.

 

رییس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به تذکر هفته گذشته‌اش در مورد کمبود حمل و نقل عمومی و نارضایتی مردم ادامه داد: روز گذشته جلسه خوبی با شهردار داشتیم که با حمایت ویژه ایشان انتظار داریم تحولات خوبی صورت گیرد و انشاالله بعد از تعطیلات تابستانی شورا شاهد ارائه طرح و مصوبات مورد نیاز از سوی مدیریت شهری هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------