آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
در حکم دادگاه توماج صالحی خواننده‌ی رپ که در بازداشت به سر می‌برد تاکید شده که دادگاه از کمیسیون عفو درخواست یک درجه تخفیف را برای متهم دارد که بر این اساس حکم اعدام صادره به حبس تبدیل خواهد شد.

به گزارش انصاف نیوز، از روز گذشته برخی رسانه‌های اصولگرا با انتشار خبرهایی غیررسمی از صدور حکم اعدام توماج خبر داده بودند، خبری که در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور نیز بازتاب پیدا کرد اما به دلیل عدم ابلاغ به وکیل متهم مورد تایید او قرار نگرفته بود.

 

اما ساعاتی قبل وکیل توماج صالحی جزییات حکم صادره برای موکل خود را اعلام کرد که بر این اساس حکم دادگاه انقلاب اصفهان برای این متهم اعدام بوده اما به گفته‌ی این وکیل در مصاحبه با شبکه شرق این دادگاه در حکم خود قید کرده که از کمیسیون عفو درخواست یک درجه تخفیف با توجه به جوانی متهم را دارد. 

 

سانه‌های اصولگرا پیش از این دلیل درخواست تخفیف مجازات را همکاری توماج صالحی با ضابطان قضایی اعلام کرده بودند.

 

خبرگزاری اصولگرای مهر، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، نوشت: در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طویل المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

 

 واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی 

محسن برهانی حقوقدان و وکیل دادگستری با انتشار توئیتی به حکم اعدام توکاج صالحی واکنش نشان داد.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

به گزارش فرارو، محسن برهانی حقوقدان و وکیل دادگستری نوشت:به نظر من قطعاً حکم اعدام ⁧ #توماج_صالحی⁩ در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. ‏اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. ‏خوانندگی و افساد فی الارض؟!

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------