برآورده شدن آرزوهای مبتلایان به کرونا در هلند



اخبار,اخبار گوناگون,مبتلایان به کرونا در هلند
پزشک بازنشسته توانسته صدها نفر را که با مرگ روبه‌رو هستند، به آخرین سفر عمرشان ببرد، زیرا هلند نسبت به سایر کشورهای اروپایی در ماه مارس اقدامات سختگیرانه تری نسبت به سایر مبتلایان به کرونا ویروس اعمال کرد. آقای فیلدبیر، بنیانگذار شرکت استیتچ امبیلنس، بیماران را به مكان هایی كه می‌خواهند با آن خداحافظی کنند می‌برد.

به گزارش تابناک باتو، با گسترش بحران کرونا در سراسر جهان، هزاران سالمند پس از اینکه برای جلوگیری از انتقال ویروس به آنها به اجبار از خانواده جدا و به تنهایی با مرگ روبرو شده‌اند.

 

کیس فیلدبیر راننده اورژانس هلندی ۶۰ ساله، کار خود را برای برآورده کردن آرزوهای بیش از ۱۴ هزار بیمار مبتلا به بیماری های مزمن ادامه می‌دهد و به تازگی افراد سالخورده مبتلا به کرونا نیز در فهرست افرادی برای برآورده شدن آرزوهایشان قرار گرفته‌اند. 

اخبار,اخبار گوناگون,مبتلایان به کرونا در هلند

 

پزشک بازنشسته توانسته صدها نفر را که با مرگ روبه رو هستند به آخرین سفر عمرشان ببرد، زیرا هلند نسبت به سایر کشورهای اروپایی در ماه مارس اقدامات سختگیرانه تری نسبت به سایر مبتلایان به کرونا ویروس اعمال کرد. آقای فیلدبیر، بنیانگذار شرکت استیتچ امبیلنس، بیماران را به مكانهایی كه می‌خواهند با آن خداحافظی کنند می‌برد.

 

مردی بیمار می‌خواست با اسبش خداحافظی کند، و آن دیگری آرزو داشت دوستش را برای آخرین بار بببیند و شماری از بیماران که دوست داشتند برای آخرین بار گل‌های لاله را ببینند.

 

دولت هلند به رهبری نخست وزیر مارک‌روته آنچه را تعطیل هوشمندانه نامیده بود تحمیل كرد، به طوری که تنها شركت‌هایی كه در تماس و ارتباط مستقیم با دیگران بودند، مانند آرایشگاه ها و آرایشگران تعطیل شدند و در حالی كه به مردم توصیه می شود در خانه بمانند، خروج مجاز است تا زمانی كه افراد حداقل ۱.۵ متر از یكدیگر فاصله داشته باشند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مبتلایان به کرونا در هلند
اخبار,اخبار گوناگون,مبتلایان به کرونا در هلند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------