صفر تا صد هزینه‌های سفر به مسکو



مسکو پایتخت روسیه، یکی از هیجان‌انگیزترین و زیباترین شهرهایی است که افراد می‌توانند برای سفرهای خود انتخاب کنند. اگر نسبت به انتخاب این شهر هنوز هم مردد هستید، باید بگوییم که با وجود طبیعت‌های بکر، چشم‌اندازهای خیره کننده، معماری‌های بی‌نظیر، موزه‌های خار‌ق‌العاده، امکانات تفریحی مدرن، بازارهای رنگی و پرشور و بسیاری از موارد دیگر، قطعا هر گردشگری در این شهر سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی تجربه خواهد کرد.

 

سفر به مسکو

 

گردشگرانی که قصد سفر به مسکو را دارند، معمولا دغدغه هزینه‌های این سفر را دارند و این سوال برایشان پیش می‌آید که هزینه‌های سفر به مسکو چقدر است؟هزینه‌های سفر به مسکو شامل موارد مختلفی از قبیل هزینه‌های بلیط‌ رفت و برگشت، هزینه هتل مسکو ، خورد و خوراک، حمل‌و‌نقل داخلی، بلیط اماکن تفریحی و... است.

 

چنانچه شما هم دوست دارید اقامتی ارزان و عالی در مسکو داشته باشید، باید بدانید که بهترین همراه شما مجموعه فلای‌تودی است. امکان رزرو بهترین هتل‌های مسکو با ارزان‌ترین قیمت از فلای‌تودی امکان‌پذیر می‌باشد.

 

1- هزینه‌های اقامت در بهترین‌ هتل‌های مسکو 

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر به پایتخت روسیه، مربوط به هزینه‌های هتل است. خوشبختانه در مسکو هتل‌های متنوع زیادی قرار گرفتند که به سبب تنوع بالای آن‌ها، همه گردشگران می‌توانند با توجه به انتظارات و بودجه مورد نظر خود، متناسب‌ترین هتل را رزرو کنند.

 

هزینه‌های اقامت در بهترین‌ هتل‌های مسکو

 

در این شهر هم هتل‌های لاکچری و لوکس وجود دارد و هم هتل‌های به صرفه و اقتصادی، همه چیز به شما بستگی دارد که کدام را انتخاب کنید. به احتمال زیاد می‌دانید که هتل‌هایی که در مرکز شهر مسکو قرار دارند، جز بهترین هتل‌ها و البته گران قیمت‌ترین هتل‌های این شهر هستند. با این تفاسیر اگر به دنبال کاهش هزینه‌های اقامت هستید، بهتر است بر روی هتل‌هایی متمرکز شوید که کمی از مرکز شهر فاصله دارند.

 

هتل‌های مرکز شهر مسکو معمولا برای یک شب اقامت هزینه‌ای حدود 100 تا 200 دلار دارند که البته می‌دانید این هزینه تنها برای اقامت است و برای استفاده از امکانات ویژه هتل‌ها، نیاز به پرداخت هزینه اضافه می‌باشد.

 

به طور مثال یکی از معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره مسکو، هتل رادیسون کالکشن مسکو Radisson Collection Hotel)) است که این هتل در مرکز شهر مسکو و در نزدیکی مکان‌های معروفی همچون کاخ سفید مسکو قرار دارد. هزینه اقامت در هتل رادیسون کالکشن برای یک شب حدود 11 میلیون تومان می‌باشد.

 

از مثال‌های دیگر می‌توان به هتل 3 ستاره هتل اندرون مسکو (Andron Hotel) با سطح امکانات متوسط اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت برای یک نفر حدود 3 میلیون تومان می‌باشد.

 

2- هزینه‌های حمل‌ونقل 

خوشبختانه روسیه از جمله کشورهاییست که از سیستم حمل‌ونقل عمومی گسترده‌ای برخوردار است و شما به راحتی می‌توانید با کمترین هزینه و با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی به قسمت‌های مختلف مسکو بروید.

 

مترو یکی از بهترین وسائل نقلیه این کشور است که هزینه آن با توجه به مسافت و مقصد متفاوت است اما به صورت کلی با توجه به مسیر هزینه استفاده از مترو بین 30 تا 50 روبل می‌باشد.

 

هزینه اتوبوس، اتوبوس برقی و تراموا در مسکو نیز با توجه به مسیر متفاوت است اما به طور معمول هزینه‌های آن از 55 روبل تا 75 روبل است.

به احتمال زیاد تاکنون حدس زدید که هزینه‌های تاکسی به نسبت سایر وسایل نقلیه عمومی بیشتر است. گردشگران با توجه به مسیرهای مختلف عموما باید بین 100 تا 200 روبل برای تاکسی بپردازند.

 

3- هزینه خورد و خوراک در شهر زیبای مسکو 

مسکو یکی از شهرهایی است که به داشتن رستوران‌های لوکس و لاکچری معروف است اما اگر نمی‌خواهید هزینه‌های گزافی بابت غذا بپردازید، بهتر است به سراغ این رستوران‌ها نروید.

به صورت کلی در پایتخت مسکو برای هر وعده غذای یک نفر در یک رستوران باید مبلغی بین 800 تا 1200 روبل در نظر گرفت. در ادامه به قیمت حدودی برخی از خوراکی‌ها در روسیه اشاره خواهیم کرد:

* قیمت نان (برای دو نفر): 54 روبل

* قیمت شیر (1 لیتر): 94 روبل

 * قیمت تخم مرغ (12 عدد): 124 روبل

 * قیمت پیاز در مسکو (1 کیلوگرم): 28 تا 68 روبل

 * قیمت گوجه فرنگی در مسکو (1 کیلوگرم): 246 روبل

 

4- هزینه تفریح در مسکو 2024 

هزینه تفریح در مسکو را نمی‌توان برای همه افراد یکی دانست زیرا که بسته به سلیقه افراد این هزینه متفاوت است. برخی از افراد دوست دارند از موزه‌های این شهر دیدن کنند اما برخی دیگر علاقه‌مند به بازدید از جاذبه‌های طبیعی آن هستند.

 

هزینه تفریح در مسکو

 

با این وجود در ادامه به هزینه بلیط برخی از مکان‌های دیدنی مسکو اشاره خواهیم کرد:

* هزینه ورودی موزه هنرهای معاصر در مسکو ۴۰۰ روبل روسیه می‌باشد.

 * هزینه ورودی کاخ موزه کرملین در مسکو بین ۲۵۰ روبل تا ۱۴۵۰ روبل روسیه می‌باشد.

 * هزینه ورودی نگارخانه ترتیاکوف مسکو حدودا۳۰۰ روبل روسیه است.

 * هزینه ورودی موزه تاریخی مسکو حدودا ۳۵۰ روبل روسیه است.

 * هزینه ورودی آسمان نمای مسکو بین ۵۵۰ روبل تا ۶۰۰ روبل روسیه می‌باشد.

 * هزینه ورودی موزه یادبود فضانوردی در مسکو به طور تقریبی ۲۵۰ روبل روسیه است.

 * هزینه ورودی موزه داروین ۳۵۰ روبل روسیه می‌باشد.

 * و...

رزرو هتل مسکو از فلای‌تودی

قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر هتل است. تجربه ثابت کرده رزرو یک هتل مناسب، لذت سفر را چندین برابر می‌کند. معمولا در مواردی که مسافران تجربه خوبی از اقامت در هتل نداشتند، به صورت کلی سفر برایشان رضایت بخش و مطلوب نبوده است. اگر شما هم دوست دارید در شهر رنگارنگ مسکو اقامت کنید و در بهترین هتل‌های مسکو اقامت خوشی را بگذرانید، پیشنهاد می‌شود رزرو هتل مسکو را از فلای‌تودی انجام دهید. کاربران می‌توانند مناسب‌ترین هتل‌های مسکو را با قیمتی به صرفه و اقتصادی از فلای‌تودی رزرو کنند.

 

رزرو هتل مسکو از فلای‌تودی

 

علاوه بر رزرو بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های خارجی از فلای‌تودی، شما می‌توانید خدمات و امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، رزرو هیجان‌انگیزترین تورهای مسافرتی، خرید ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، دریافت انواع ویزای توریستی، تجاری و سفارت را از این مجموعه دریافت کنید.

 

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، کارشناسان تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند. کارشناسان شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد تا سفری لذت بخش و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024