آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

رهبر جمهوریخواهان آمریکا: چین و روسیه و ایران محور شرارت جدید هستند



رهبر جمهوریخواهان آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رهبر اقلیت جمهوریخواه سنا آمریکا در مصاحبه ای، چین و روسیه و ایران را به عنوان "محور شرارت" علیه منافع آمریکا معرفی کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از وبگاه "نیوزویک"، "میچ مک کانل" رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس سنا آمریکا روز یکشنبه (دیروز) در مصاحبه با شبکه خبری محافظه کار فاکس آمریکا، از عبارت بحث برانگیز "محور شرارت" برای توصیف تهدیدهای جهانی فزاینده علیه ایالات متحده و متحدانش در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استفاده کرد.

 

مک کانل در طی این مصاحبه درباره تهدیدی که روسیه، چین و ایران برای کشورهای غربی ایجاد می‌کنند، صحبت کرد و گفت ایران در بحبوحه حمایتش از حماس، گروه اسلام‌گرای مبارز فلسطینی که یک حمله مرگبار تاریخی را در روز 7 اکتبر امسال علیه اسراییل انجام داد، تمرکز جهانی جدیدی پیدا کرده است. 

 

روسیه از زمان حمله به اوکراین در فوریه 2022 درگیر یک جنگ طولانی و خونین با اوکراین بوده است. جو بایدن بارها بر حمایت ایالات متحده از اوکراین تاکید کرده و اخیرا از کنگره خواسته است تا میلیاردها دلار حمایت نظامی از اوکراین  و اسراییل را تصویب کند.

 

در همین حال، چین در سال های اخیر به طور فزاینده ای نسبت به تایوان متخاصم شده است و بسیاری از ناظران را به پیش بینی درگیری بین این دو در آینده نزدیک سوق داده است.

 

مک کانل به شانون بریم، مجری برنامه فاکس نیوز ساندی گفت: "شما باید به شرایطی که واقعا وجود دارد و تهدیدی برای ایالات متحده است، پاسخ دهید. "ایرانی ها برای ما نیز تهدید هستند. و بنابراین، این یک وضعیت اضطراری است. این یک وضعیت اضطراری است و ما باید با این محور شرارت - چین، روسیه، ایران- مقابله کنیم، زیرا این یک تهدید فوری برای ایالات متحده است. از بسیاری جهات، جهان امروز بیشتر از هر زمان دیگری در دوران زندگی من در معرض خطر است."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------