کارت لجندری کلش رویال را چگونه به دست بیاوریم؟



کلش رویال یک بازی کارتی و استراتژیک است که توسط کمپانی سوپرسل و به دنبال انتشار بازی محبوب کلش اف کلنز منتشر شد. این بازی دارای کارت‌های مختلفی است که هرکدام ویژگی‌ها و قدرت‌های خاص خود را دارند. از طریق این کارت‌ها است که بازیکنان کلش رویال می‌توانند به رقبای خود حمله کنند، سازه‌های مختلف بسازند و طلسم‌های گوناگون به کار ببرند. این کارت‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها کارت‌های لجندری یا افسانه‌ای هستند.

 

کارت لجندری کلش رویال از باارزش‌ترین و البته کمیاب‌ترین کارت‌های این بازی به‌شمار می‌رود. همانطور که از نام این کارت‌ها پیداست، به دست آوردن آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. به همین جهت در ادامه این مطلب، روش‌های به دست آوردن کارت لجندری کلش رویال را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

کارت لجندری کلش رویال

 

کارت لجندری کلش رویال چیست؟

کارت لجندری کلش رویال کمیاب‌ترین کارت‌های این بازی محسوب می‌شوند. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که روزانه تعداد زیادی از این کارت‌ها در دسترس شما قرار بگیرند. این کارت‌ها اتک‌های خاص و منحصربه‌فردی در بازی به نمایش می‌گذارند؛ برای مثال، کارت پرنسس (Princess) که قادر است در مپ از فاصله بسیار دور تیراندازی کند، یا کارت راهزن (Bandit) که دارای قابلیت خارق‌العاده دش (Dash) است. البته به دست آوردن کارت‌ لجندری کلش رویال علی‌رغم کمیاب بودن آن غیرممکن نیست؛ روش‌هایی برای به دست آوردن این کارت به صورت رایگان وجود دارد که در بخش بعدی آن‌ها را برایتان شرح خواهیم داد.

 

علاوه‌بر داشتن کارت لجندری کلش رویال که می‌تواند مبارزات این بازی را به نفع شما تغییر دهد، یکی دیگر از آیتم‌های ضروری این بازی نیز نقش مهمی در پیشرفت شما دارد و آن هم جم کلش رویال است. با داشتن این جم می‌توانید به امکانات و آیتم‌های زیادی در بازی، ازجمله طلا که نقش مهمی در به دست آوردن کارت لجندری دارد، دسترسی داشته باشید. فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش آیتم‌های گوناگون گیمینگ، امکان خرید جم کلش رویال را با قابلیت شارژ آنی و قیمت مناسب برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

 

کارت لجندری کلش رویال را چگونه به دست بیاوریم؟

کلش رویال یک بازی ساده است و روند سردرگم‌کننده و پیچیده‌ای ندارد. اما علی‌رغم روند ساده‌ای که دارد، یک بازی چالش‌برانگیز به‌شمار می‌رود. برنده شدن در این بازی نیازمند داشتن استراتژی و عملکرد خوب در نحوه مدیریت اکسیر است.

 

شاید شنیده باشید که برای برنده شدن در مبارزات کلش رویال، حتما به کارت لجندری نیاز دارید. این موضوع کاملا صحت ندارد. کارت‌های لجندری به طور قطع باعث پیروزی شما در بازی نمی‌شوند؛ اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و نقش مهمی در مبارزات کلش رویال دارند. این کارت‌ها همانطور که اشاره شد بسیار کمیاب هستند و به دست آوردن آن‌ها در بازی کار چندان ساده‌ای نیست. اما روش‌هایی برای به دست آوردن این کارت‌ها وجود دارند که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

 

به دست آوردن تروفی یا کاپ

زمانی‌که به ۳۰۰۰ تروفی یا کاپ برسید، می‌توانید کارت لجندری کلش رویال را خریداری کنید. کارت‌های لجندری در شاپ کلش رویال نمایش داده می‌شوند. به‌علاوه، می‌توانید آن‌ها را با ۴۰ هزار طلا نیز خریداری کنید. البته برای خرید کارت‌ لجندری کلش رویال باید لول هفت به بالا باشید؛ در غیر این صورت حتی با داشتن طلای کافی نمی‌توانید کارت‌های لجندری را به دست بیاورید. همچنین خوب است بدانید که هر بار می‌توانید تنها یک کارت خریداری کنید و پس از هر خرید باید منتظر رفرش شدن شاپ باشید.

 

به دست آوردن طلا از طریق باز کردن صندوق‌ها، برنده شدن در مسابقات و دونیت کردن کارت‌های اضافی صورت می‌گیرد. همچنین می‌توانید با پرداخت جم کلش رویال از شاپ به مقدار دلخواه طلا بخرید. اگر جم کلش رویال به مقدار کافی ندارید، می‌توانید با پرداخت پول واقعی این ارز را از فروشگاه‌های معتبر داخلی نظیر ونوم استور خریداری کرده و به‌صورت آنی تحویل بگیرید.

 

با رسیدن به رویال آرنا (Royal Arena) که معادل ۲۰۰۰ تروفی است، می‌توانید در چرخه صندوق (Legendary Chest) لجندری چست به دست بیاورید. به‌علاوه، لجندری کینگ چست (Legendary King Chest) نیز جایگزین کینگ چست (King’s Chest) خواهد شد. این صندوق‌ها می‌توانند کارت لجندری برای شما به همراه داشته باشند.

 

کلش رویال

 

جوین شدن در یک کلن فعال

اگر لول ۸ یا بالاتر باشید، می‌توانید در نبردهای قبیله‌ای یا کلن وارز شرکت کنید. در روز جمع‌آوری (Collection Day) می‌توانید با کارت‌های خود سه بتل داشته باشد و کلن کارت به دست بیاورید. به‌علاوه، از این کلن کارت‌ها برای ساخت یک وار دک (War Deck) برای روز نبرد (War Day) استفاده می‌کنید. در روز نبرد، می‌توانید تنها یک بتل داشته باشید. هر کلن که بتواند بیشترین پیروزی را در (War Day) به دست بیاورد، پیروز نبرد خواهد بود. در انتهای وار سیزن (War Season)، یک وار چست (War Chest) دریافت می‌کنید. این صندوق بر اساس کلن لیگ (Clan League) و عملکرد شما در کلن وارز خواهد بود و می‌تواند کارت لجندری را برای شما به همراه داشته باشد.

 

بتل زدن را ادامه دهید

هر صندوقی که به دست می‌آورید، در چرخه صندوق‌ها (Chest Cycle) قرار دارد. در یک چرخه ۲۴۰ صندوق وجود دارد. لجندری چست پس از رسیدن شما به رویال آرنا و در هر دو چرخه نمایان می‌شود. اگر شکست نخورید، می‌توانید در هر ۴۸۰ بتل یک لجندری چست به دست بیاورید. به‌علاوه، اگر در Tierها پیش بروید، احتمال دریافت لجندری چست هم بیشتر می‌شود. پس به بتل زدن ادامه دهید تا شانس خود را برای دریافت کارت لجندری کلش رویال افزایش دهید.

 

در چالش‌ها شرکت کنید

کلش رویال با هر بار عرضه کارت لجندری، یک چالش نیز برگزار می‌کند. می‌توانید در این چالش‌ها شرکت کنید تا جدیدترین کارت‌های لجندری را به صورت رایگان دریافت کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که این چالش‌ها آسان نیستند. شما باید با پلیرهای دیگر مبارزه کنید و ۱۲ وین به دست بیاورید. تنها در این صورت است که می‌توانید کارت لجندری را دریافت کنید. به‌علاوه، ریوارد چست (Reward Chest) یا صندوق جایزه این شانس را به شما می‌دهد که نه‌تنها یک لجندری کارت، بلکه ۲۲ هزار طلا به دست بیاورید.

 

جم کلش رویال

 

کامل کردن کوئست‌ها در کلش رویال

کوئست‌ها در حقیقت تسک‌های داخل بازی هستند که اگر آن‌ها را به طور کامل انجام دهید، می‌توانید جوایز مختلفی به‌دست بیاورید. این تسک‌ها شامل باز کردن ۱۰ صندوق، بازی کردن با کارت‌هایی که ۲ عدد اکسیر یا کمتر هزینه دارند، دونیت کردن ۴ عدد کارت‌ کمیاب یا بیشتر هستند. شما می‌توانید هر ۲۴ ساعت یک بار یک کوئست را رد (Skip) کنید.

 

باز کردن کوئست مگا لایتنینگ (Mega Lightning) و لجندری کینگ چست(Legendary King’s Chest) ۵۰۰ پوینت، لجندری چست ۴۰۰ پوینت، اپیک چست (Epic Chest) ۳۵۰ پوینت، صندوق‌های بزرگ و جادویی (Giant and Magical Chest) ۳۰۰ پوینت، لایتنینگ چست (Lightning Chest) ۲۵۰ پوینت و گلدن چست(Golden Chest) ۵۰ پوینت نیاز دارد.

 

صندوق‌های سیلور، کرون، گلد، جاینت، مجیکال و کلن چست نیز می‌توانند حاوی کارت لجندری باشند. بنابراین باز کردن آن‌ها نیز می‌تواند شانس شما را برای دریافت این کارت‌ها افزایش دهد.

 

کلام پایانی

کلش رویال یک بازی کارتی و استراتژیک است و همانطور که از ژانر این بازی پیدا است، کارت‌ها نقش مهمی را در بتل‌ها ایفا می‌کنند. از میان کارت‌های کلش رویال، کارت‌های لجندری از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و جزو کمیاب‌ترین کارت‌ها به‌شمار می‌روند. بنابراین به دست آوردن آن‌ها در بازی نیز مشکل است. چندین روش برای به دست آوردن کارت‌های لجندری وجود دارند که در این مطلب تلاش کردیم آن‌ها را بررسی کنیم. در کنار این روش‌ها داشتن جم کلش رویال نیز می‌تواند اهمیت داشته باشد، زیرا به شما کمک می کند با خریداری کردن طلا بتوانید به این کارت‌ها دست پیدا کنید. برای خرید جم کلش رویال، این ارز پراهمیت در بازی می‌توانید به وبسایت فروشگاه ونوم مراجعه کرده و هر تعداد جم بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز که مد نظر دارید با قیمت مناسب و با امکان تحویل آنی خریداری کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024