های تاکی (HiTalki) چیست؟



های تاکی چیست,درباره ی های تاکی,یادگیری زبان دوم

های تاکی چیست ؟

 

یادگیری زبان دوم، به راحتی می‌تواند زندگی شما را در جنبه های مختلف شغلی، فردی، اجتماعی و… تحت تاثیر قرار دهد. به همین جهت، موسسات آموزش زبان، روز به روز در حال افزایش هستند. در سال های اخیر روش های مختلفی برای آموزش زبان به وجود آمده است که هر کدام به نوبه خود میزان اثرگذاری و محبوبیت متفاوتی دارند.

 

سال های زیادی است که تدریس حضوری زبان های خارجی در آموزشگاه ها انجام می‌گیرد.  پس از شیوع ویروس کرونا شیوه تدریس به صورت آنلاین نیز بسیار رواج پیدا کرده است. شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم های فعال در زمینه آموزش زبان های خارجی به صورت آنلاین و یا حضوری؛ انواع زبان های زنده دنیا را آموزش ببینید.

 

های تاکی چیست؟

های تاکی نام تجاری شرکت خلاقان فکر فرتاک می‌باشد. این مجموعه در حوزه تدریس زبان به صورت آنلاین و یا حضوری فعالیت می‌کند. پلتفرم های تاکی تعداد زیادی از اساتید با تجربه و حرفه‌ای را دور هم جمع کرده است تا بهترین خدمات در زمینه تدریس زبان را به تمام مردم ایران و جهان ارائه دهد.

 

کلاس آموزشی آنلاین زبان خارجی، مناسب چه افرادی است؟

در کلاس های خصوصی آنلاین زبان در مجموعه های تاکی، همان مطالب کلاس های حضوری آموزش داده می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس برنامه زمانی موردنظرتان، بر سر کلاس های آنلاین حاضر شوید.

 

در صورتی که به هر نحوی نتوانید در کلاس خود شرکت کنید، می‌توانید تایم کلاس را تغییر داده و یا از قبل با استاد خود هماهنگ کنید و کلاس را به وقت دیگری موکول نمایید.

 

در این صورت نه تنها شما جلسه آموزشی خود را از دست نخواهید داد، بلکه هزینه برگزاری کلاس نیز در کیف پول شما نگهداری خواهد شد. به طور کلی دوره های آموزشی آنلاین مناسب افراد زیر می‌باشد:

 

• افرادی که به دنبال پیشرفت و کسب جایگاه مناسب در زمینه تحصیلی و یا شغلی هستند.

• آن دسته از افرادی که به هر نحوی نمی‌توانند در کلاس های آموزش زبان به صورت حضوری شرکت کنند.

• کسانی که قبلا در دوره های آموزشی زبان شرکت کرده‌اند و هم اکنون قصد ارتقا سطح زبان خود را دارند.

• شاغلین و دانشجویانی که امکان یادگیری زبان به صورت حضوری را ندارند.

• افرادی که می‌خواهند در آزمون های بین المللی زبان های مختلف شرکت کنند.

 

خدمات پلتفرم های تاکی

زبان آموزان عزیز می‌توانند از طریق وب سایت، در های تاکی ثبت نام کرده و با انتخاب استاد مورد‌نظر در کلاس های آنلاین و یا حضوری زبان مربوطه شرکت نمایند.

 

اساتید حاضر در های تاکی مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان این مجموعه قرار گرفته‌اند تا شما را در مدت زمان مشخص جهت رسیدن به اهدافتان یاری نمایند. شما می‌توانید سوابق اساتید را مورد بررسی قرار دهید و یا با آن ها کلاس آموزشی آنلاین بردارید و در خصوص اهداف خود با ایشان مشورت کنید؛ با این روش خودتان نیز تا حدودی به ارزیابی استاد انتخابی می‌پردازید.

 

از خدمات شایان مجموعه های تاکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کلاس آموزشی آنلاین زبان خارجی,خدمات پلتفرم های تاکی,ثبت نام در های تاکی

تدریس زبان انگلیسی

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را زبان رسمی کشورشان اعلام کرده اند و به همین جهت یادگیری زبان انگلیسی برای حضور در مجامع بین المللی از الزامات به شمار می‌رود. تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری و آنلاین در مجموعه های تاکی ارائه می‌گردد. شما می‌توانید جهت اهدافی چون مهاجرت، تجارت، تحصیل و یا… برای یادگیری این زبان اقدام نمایید.

 

از مزایای کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی می‌توان به این مورد اشاره کرد که دیگر نیاز نیست زبان آموز مسافت زیادی را توسط وسایل حمل و نقل عمومی طی کند و یا زمان طولانی را در ترافیک بماند، بلکه با حضور در اتاق شخصی و یا هر مکان دیگر می‌تواند با تمرکز بیشتر زبان انگلیسی را آموزش ببیند. 

 

https://hitalki.org/teachers/english

 

تدریس خصوصی آزمون های بین المللی زبان انگلیسی

افرادی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل به کشور های خارجی را دارند در جریان هستند که باید در آزمون های بین المللی مربوطه شرکت نمایند. مجموعه های تاکی این بستر را فراهم کرده تا شما در کلاس های تدریس خصوصی آزمون های GRE ،PTE ،IELTS ،TOEFL شرکت کنید و به بهترین سطح از این زبان برسید و نمره عالی در آزمون مربوطه را کسب نمایید.

 

یکی از مواردی که در این زمینه اهمیت زیادی دارد تعیین سطح زبان انگلیسی شما می‌باشد تا از مقطع مناسب خود، آموزش را آغاز کنید. شما می‌توانید در جلسات آزمایشی که مجموعه های تاکی برای شما در نظر گرفته است از اساتید مجموعه مشاوره بگیرید و تعیین سطح شوید.

 

همچنین های تاکی، سیستم آنلاینی که بسیار دقیق می باشد را طراحی کرده تا وارد آن شوید و سطح زبان خود را به صورت آنلاین بسنجید. برخی از زبان آموزان که تمایل دارند نیز می‌توانند با مجموعه های‌تاکی تماس بگیرند و برای تعیین سطح زمان مناسبی رزرو کنند.

 

https://hitalki.org/teachers/ielts

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوره اول و دوم متوسطه

بسیاری از دانش آموزانی که قصد دارند کمی فراتر از مدرسه پیش بروند و یا با شیوه آموزشی مدارس مشکل دارند و به دنبال یادگیری زبان انگلیسی پایه تحصیلی خود به صورت خصوصی هستند، می‌توانند در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی پایه های هفتم تا دوازدهم مجموعه های تاکی که به صورت آنلاین یا حضوری ارائه می‌شود، شرکت کنند.

 

تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی

فرقی نمی‌کند که محل زندگی شما کجاست، از هر نقطه ای می‌توانید در کلاس های آموزش گرامر های تاکی شرکت کنید. اساتید این مجموعه با برنامه ریزی مناسب نقاط قوت و ضعف شما را شناسایی کرده و گامی مفید در جهت آموزش گرامر به شما، به صورت حرفه ای برمی‌دارند.

 

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

راهکارهای بسیاری جهت تقویت مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد، اما در کنار تمامی این امکانات موجود شما می‌توانید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در مجموعه های تاکی این مهارت را به صورت حضوری یا آنلاین آموزش ببینید تا بتوانید در موقعیت ها و جایگاه های مختلف همچون سفر یا ملاقات با افراد انگلیسی زبان به راحتی از پس خود بر بیایید.

 

مواردی که در بالا معرفی شده‌اند تنها بخش کوچکی از خدمات مجموعه های تاکی می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به نیازتان و مراجعه به سایت از این خدمات استفاده نمایید.

 

خدمات مجموعه های تاکی,کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی,مزایای کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

تدریس زبان آلمانی

 

تدریس خصوصی زبان آلمانی

آلمان یکی از کشورهای صنعتی اتحادیه اروپا می‌باشد؛ فراهم کردن موقعیت های عالی واستثنایی توسط این کشور برای افراد حاضر در سراسر جهان موجب شده که متقاضیان زیادی مایل به یادگیری زبان آلمانی باشند. تدریس خصوصی زبان آلمانی از دیگر خدمات مجموعه های تاکی می‌باشد که بنابر میل شخصی شما می‌تواند به صورت آنلاین و یا حضوری انجام بگیرد.

 

https://hitalki.org/teachers/germany

 

تدریس خصوصی زبان فرانسه

بسیاری از افراد این تصور را دارند که یادگیری زبان فرانسوی بسیار دشوار می‌باشد و مدت زمان طولانی تری نسبت به سایر زبان ها نیاز است تا بتوانند فرانسوی را به خوبی یاد بگیرند. ما به شما این نوید را می‌دهیم که با اساتید با تجربه مجموعه های تاکی و همچنین انگیزه و اراده‌ی کافی خودتان، می‌توانید هر چهار مهارت اصلی زبان فرانسه را به خوبی در خود تقویت کنید.

 

https://hitalki.org/teachers/french

 

امکانات های تاکی برای اساتید

• اساتید می‌توانند بنا بر شرایط شخصی خود قیمت کلاس ها را تعیین کنند.

• برنامه زمانی مجزا برای اعلام زمان هایی که می‌توانند کلاس را به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار کنند.

• امکان آپلود ویدئوی معرفی در پروفایل شخصی

• قرار گرفتن هزینه کلاس ها در کیف پول استاد و در نهایت واریز به حساب شخصی

• دسترسی هزاران زبان آموز به استاد

 

امکانات های تاکی برای زبان آموزان

• دسترسی به هزاران استاد زبان های خارجی فعال و با تجربه که توسط کارشناسان های تاکی تایید شده‌اند.

• امکان رزرو 5 جلسه آزمایشی رایگان با 5 استاد مختلف برای آشنایی بیشتر

• امکان رزرو کلاس با زمانبندی مدنظر

• قابلیت تغییر زمان کلاس و یا لغو آن

• قابلیت ارسال پیام به اساتید زبان

 

چرا از های تاکی استفاده کنیم؟

های تاکی تمام تلاش خود را می‌کند تا کلاس هایی با بالاترین کیفیت برگزار نماید و با پشتیبانی بی‌نظیر، خدمات را به بهترین نحو ارائه کند. اگر بخواهید در کلاس های آنلاین و یا حضوری زبان های مختلف شرکت کنید کافی است وارد سایت های تاکی شده و در آن روال ثبت نام را پیش ببرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024