دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام چیست؟



خرید فالوور

خرید فالوور

 

ایسنتاگرام بعد از فیسبوک به عنوان دومین پلتفرم پربازدید در جهان به شمار می آید. این رسانه اجتماعی محبوب بصری محور، دارای ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال و 500 میلیون استوری روزانه است.

 

حضور برندها در این پلتفرم به شدت افزایش پیدا کرده است. تخمین زده شده که در حدود 71 درصد از مشاغل در ایالات متحده آمریکا از اینستاگرام استفاده می کنند و به طور متوسط کاربران در روز 53 دقیقه از وقت شان را در اینستاگرام می گذرانند. نزدیک به 45 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی بین 18 الی 44 سال سن دارند.

 

بنابراین دیگر کاملا واضح است که اینستاگرام صرفا برای استفاده شخصی و به منظور سرگرم شدن صِرف نیست. اکنون یک پلتفرم بین المللی است که به برندها این امکان را می دهد تا محتوای خود را اشتراک گذاری کنند، استعدادهای جدید را جذب نمایند، محصولات جدید به نمایش بگذارند و الهام بخش باشند.

 

همچنین بسیاری از کاربران اینستاگرام علاوه بر اینکه فعال هستند، در این پلتفرم به چالش کشیده شده و وارد تعامل می شوند. در حدود 59 درصد از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از صفحات اینستاگرام بازدید می کنند و حداقل 7 ساعت در هفته را صرف مرور محتوا و تعامل با برندها و دوستان خود می کنند.

 

اینستاگرام همچنین آگاهی شما ار برندها و محصولات آنها را افزایش می دهد. هر ماه در حدود 130 میلیون کاربر اینستاگرام اقدام به خرید از طریق این پلتفرم می کنند. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا برند و محصولات خود را بدون هر گونه چالشی و به روشی دوستانه و معتبر تبلیغ نمایید.

 

چرا در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

مزیت اصلی اینستاگرام در مقایسه با سایر پلفترم های رسانه های اجتماعی ماهیت بصری آن است. اگر کسب و کاری دارید که سایر کاربران می توانند از طراحی محصول شما سود ببرند یا اگر خدماتی دارید که نتیجه نهایی قابل توجهی ارائه می دهد، اینستاگرام می تواند بهترین بستر برای نمایش آن باشد.

 

ویدئو، تصویر، متن، همگی محتوای مناسبی برای این پلتفرم محسوب می شوند، با این حال این استراتژی بازاریابی شماست که در نهایت تعیین می کند چه نوع محتوایی را انتشار دهید و هر چند وقت یکبار آن را پست کنید. ایجاد یک استراتژی پیش از ورود مستقیم به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، می تواند شما را روی اهداف و از همه مهمتر روی مخاطبانتان متمرکز کند. 

 

از آنجایی که اینستاگرام دارای تفاوت هایی با سایر رسانه های اجتماعی محبوب است، به یک استراتژی بازاریابی متمایز نیاز دارد. از این رو برای توسعه برند منحصر به فرد خود در شروع فعالیت خود در این پلتفرم موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

اهداف خود را تعیین کنید

پیش از شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، از خود بپرسید که چرا در اینستاگرام هستید، برای دستیابی به موفقیت دراز مدت در اینستاگرام شما نیاز دارید که اهداف مشخصی داشته باشید تا بتوانید زمان، انرژی و سرمایه گذاری خود را توجیه کنید.

 

مخاطبان هدف اینستاگرام خود را مشخص کنید

قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام مخاطبانی را که قصد دارید جذب نمایید، مشخص کنید. بهتر است در تعیین جامعه هدف خود، عواملی مانند سن، مکان، جنسیت، درآمد، علایق، انگیزه ها و رنج ها و مشکلات را نیز در نظر بگیرید. از رصد رویدادهای محبوب و هشتگ های مورد علاقه مرتبط با کسب و کار خود شروع کنید. ببینید چه کسانی از این هشتگ ها استفاده می کنند و با آنها تعامل دارند؛ نمایه های آنها را بررسی کنید. می توانید به صفحات رقیب خود سری بزنید.

 

تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید

بعد از اینکه جامعه هدف خود را مشخص کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید سایر بازاریابان در حوزه مرتبط با کسب و کار شما چه پست هایی را اشتراک گذاری کرده اند. دقت کنید ببینید چه پست هایی بیشترین میزان تعامل را در پی داشته است، از چه هشتگ های پرطرفداری استفاده شده است. کپشن های آنها چیست، چقدر پست می کنند، روند رشد آنها چگونه است. استفاده از این اطلاعات می تواند معیاری برای رشد حساب شما در اینستاگرام باشد.

 

بهتر است در میان تحلیل کسب و کارهای رقیب، از فرصت ها غافل نشوید. توجه داشته باشید که افزودن محتوای منحصربه فرد به این ترکیب به کسب و کار شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید.

 

یک برند ثابت در اینستاگرام بسازید

ارائه محتواهای نامتجانس می تواند باعث سردرگمی مخاطبان شما شده و حتی به از دست دادن فالوورهایتان بیانجامد. برای جلوگیری از چنین اتفاقی، بهتر است سنخیت و زیبایی را در برند خود حفظ کنید. در حالت ایده‌آل، زیبایی شناسی برند به شناسایی بهتر برند شما کمک می کند، به این معنی که مخاطبی که تصویر شما را در فید خود می بیند، فورا و بدون دیدن نام بداند که متعلق به شماست.

 

خرید فالوور

خرید فالوور

 

تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید

افزایش تعداد فالوور اینستاگرام نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی است. خرید فالوور واقعی اینستاگرام می تواند به عنوان روشی آسان مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، علاوه بر این بهتر است روی نام کاربری خود نیز کار کنید تا برای مخاطبان قابل تشخیص و قابل جست و جو باشد. مردم باید بتوانند شما را پیدا کنند تا دنبال کننده شما باشند. بیوگرافی خود را پر کنید، مطمئن شوید که بیوی شما به بهترین نحو شما و نوع فعالیت تان را در اینستاگرام معرفی می کند.

 

پس از بهینه سازی نمایه، شروع به ارسال پست کنید. سپس حساب هایی که به شما علاقه مند هستند و به کسب و کار شما مربوط می باشند را دنبال کنید. به اینستاگرام به مثابه یک جامعه بنگرید و به دنبال کسب و کارهای دیگر در منطقه خود یا تاثیرگذارانی باشید که ممکن است از محصول یا خدمات شما لذت ببرند.

 

حساب های مرتبط با هاب اسپات بازاریابی اینستاگرام

بعد از اینکه یک حساب کاربری را دنبال کردید، وارد تعامل با محتوای آن شوید. این متداول ترین روش برای جلب توجه به حساب اینستاگرام خود بدون اسپم است. وقتی حسابی را دنبال می کنید یا وارد تعامل با آن می شوید، مالک حساب اعلانی دریافت می کند که این می تواند به این معنی باشد که احتمالا آنها حساب شما را بررسی کنند و شروع به دنبال کردن شما کنند. همواره سعی کنید از فالوورهای خود با پاسخگویی به نظرات آنها و تعامل با محتوای آنها قدردانی کنید. دیگران را تشویق کنید تا محتوای شما را اشتراک گذاری کنند. 

 

کسب و کار خود را در اینستاگرام معرفی کنید

هنگامی که یک پایگاه فالوور اختصاصی ایجاد کردید، نوبت آن است که فالوورهای خود را تبدیل به مشتری کنید. در ادامه به چند استراتژی برای این منظور اشاره خواهد شد:

تبلیغات: معاملات، تخفیفات و سایر پیشنهادات خلاقانه می تواند روشی عالی برای افزایش فروش برای اولین بار به مخاطبان اینستاگرام شما باشد. حتما آنچه که فالوورهای شما برای دریافت پیشنهاد انجام دهند را درج کنید و یک محدوده زمانی برای ایجاد احساس فوریت در آنها ذکر کنید.

 

مسابقات: چه راهی بهتر از اینکه اجازه دهید کسی محصول شما را امتحان کند. مسابقاتی را اجرا کنید که برای شرکت در آنها نیاز است تا مخاطب حساب کاربری شما را دنبال کند یا با هشتگ پست کند.

 

تیزرها: اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای نشان دادن مختصری از محصولات جدید پیش از عرضه آنهاست. در حالی که نمی خواهید فیدهای فالوورهای خود را صرفا با عکس های محصول اسپم کنید، ارائه چند تصویر می تواند هیجان ایجاد کند.

 

استفاده از لایو اینستاگرام: به نمایش گذاشتن یک محصول یا خدمت جدید با استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام فکر کنید. سپس با گنجاندن لینک در بیو، کاربران را به خرید ترغیب کنید.

 

همچنین فراموش نکنید که از لینک موجود در بیو اینستاگرام و همچنین نکات برجسته در استوری اینستاگرام خود استفاده نمایید. زیرا این موارد می توانند فالوورها را به وب سایت، وبلاگ و صفحات فروش شما متصل نماید.

 

علاوه بر این، از تبلیغ اینستاگرام خود در سایر رسانه های اجتماعی غافل نشوید. گزینه اشتراک گذاری اجتماعی اینستاگرام را در وب سایت خود قرار دهید و اینستاگرام خود را در سایر سیستم عامل های اجتماعی اشتراک گذاری کنید. 

 

سری به کافه فالوور بزنید

با توجه به اینکه امروزه شاهد رقابت روزافزون کسب و کارها در فضای اینستاگرام هستیم، بقای ما در این بستر جهانی، توسط میزان فالوورهای ماست که تضمین می شود. از این رو، وب سایت های مختلفی جهت ارائه خدمات مرتبط با افزایش فالوور و به دنبال آن لایک و کامنت و بازدید و ... در حال فعالیت هستند. با این حال بهتر است برای استفاده از این خدمات، یک وب سایت معتبر را انتخاب نمایید. می توانید در این زمینه به کافه فالوور اعتماد کنید و برای خرید ویو فوری، خرید بازدید اینستاگرام، خرید لایک و کامنت ایسنتاگرام، خرید فالوور ارزان و بدون ریزش سری به این سایت بزنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024