مقایسه بهترین برندهای لوله پنج لایه



به باور بسیاری از متخصصان امر، بهترین لوله‌ای که می‌توانید از آن برای لوله‌کشی ساختمان خود استفاده کنید، لوله پنج لایه است. لوله‌های پنج‌لایه با ساختار منحصر‌به‌فرد خود، یک انتخاب بسیار مناسب برای لوله‌کشی پروژه‌های ساختمانی هستند و می‌توانند مزایای بسیاری برای کاربران به همراه داشته باشند.

 

در ایران، چندین برند را می‌توان به بهترین برندهای تولیدکننده لوله پنج لایه نام برد. هر یک از این برندها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. در این مطلب، بهترین برندهای لوله پنج لایه را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد. قبل از بررسی این برندها، به چیستی لوله‌های پنج‌لایه و مزایای آن‌ها نیز نگاهی خواهیم داشت.

لوله پنج لایه چیست

 

لوله پنج لایه چیست؟

پیش از آنکه سراغ معرفی و مقایسه بهترین برندهای تولیدکننده لوله پنج لایه در ایران برویم، لازم است نگاهی به ماهیت این دسته از لوله‌ها نیز داشته باشیم. لوله‌های پنج‌لایه را می‌توان جدیدترین انواع لوله دانست؛ همان‌طور که از نام این لوله‌ها نیز به‌خوبی پیداست، این لوله‌ها از پنج لایه مجزا تشکیل شده‌اند.

 

دو لایه داخلی و خارجی این لوله‌ها از جنس پلاستیک پلی‌اتیلن است. لایه مرکزی این لوله‌ها از جنس آلومینیوم بوده و دو لایه چسبی نیز لایه‌های قبلی را به یکدیگر متصل کرده است. از جمله مهم‌ترین موارد استفاده از این لوله‌ها می‌توان به لوله‌کشی آب سرد و گرم، لوله‌کشی پکیج، لوله‌کشی سیستم گرمایش از کف و غیره اشاره کرد.

مهم‌ترین مزایای لوله پنج لایه را نیز می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

 - طول عمر بسیار بالا تا 50 سال

 - تحمل دمای بسیار بالا تا 90 درجه سانتی‌گراد

 - عدم ایجاد زنگ‌زدگی و رسوب‌گذاری در آن‌ها

 - مقاومت در برابر انجماد و همین‌طور آتش‌سوزی

 - انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر ضربه‌های خارجی و...

 

بهترین برندهای لوله پنج لایه در ایران

چنان که در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، در حال حاضر برندهای بسیاری در ایران هستند که در زمینه تولید لوله‌های پنج‌لایه فعالیت دارند. از بین این برندها، می‌توان سه برند نیوپایپ، ایزی پایپ و همین‌طور برند MPJ را به‌عنوان بهترین برندها اعلام کرد. در ادامه این بخش، بیشتر با این سه برند آشنا خواهیم شد:

لوله پنج لایه نیوپایپ

معروف‌ترین برند تولیدکننده لوله‌های پنج‌لایه در ایران، برند نیوپایپ است. این برند از سال 78 شمسی شروع به کار کرده است و نام شرکت اصلی آن، مجموعه تجاری گیتی پسند است. از همان زمان شروع به کار، این برند جزو محبوب‌ترین برندهای تولید لوله در ایران قرار گرفت. همچنین باید گفت که این برند، از جمله اولین تولیدکنندگان لوله پنج لایه در ایران نیز هست؛ به همین دلیل محصولات آن شهرت بسیار زیادی دارد.

 

برند نیوپایپ نه‌تنها در تولید لوله‌های پنج لایه فعال است، بلکه انواع دیگر لوله‌ها را نیز می‌توان از این برند خریداری کرد. لوله‌های تک‌لایه سفید، انواع اتصالات و همین‌طور انواع شیرآلات نیز از جمله دیگر تولیدات این برند ایرانی به‌ شمار می‌روند. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات این برند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

- استفاده از مواد اولیه درجه یک برای تولید محصول

 - برخورداری از گواهینامه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی

 - فروش محصول با بالاترین کیفیت و همین‌طور طول عمر زیاد

 - قیمت اقتصادی و مناسب به نسبت سایر رقبای موجود در بازار؛ قیمت لوله نیوپایپ بسیار به‌صرفه بوده و همین یکی از عوامل فروش زیاد محصولات این برند است.

لوله پنج لایه نیوپایپ

 

لوله پنج لایه ایزی پایپ

از دیگر برندهای مطرح و برتر ایرانی در زمینه تولید انواع لوله‌های پنج‌لایه، می‌توانیم به برند ایزی پایپ نیز اشاره کنیم. محصولات این برند نیز از جمله پرفروش‌ترین محصولات ایرانی به شمار می‌روند و می‌توان این‌طور ادعا کرد که در نیمی از پروژه‌های ساختمانی ایران، می‌تواند محصولات این برند را پیدا کرد.

 

علاوه بر لوله پنج لایه، این برند در زمینه تولید لوله سفید تک‌لایه، انواع شیرآلات و انواع اتصالات نیز فعالیت دارد. به‌عبارت‌دیگر می‌توان چنین گفت که محصولات این برند، برای رفع تمام نیازهای لوله‌کشی پروژه‌های ساختمانی از صفر تا صد، کافی هستند.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از لوله پنج لایه ایزی پایپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 - تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا

 - استفاده از توان متخصصان و کارشناسان برتر کشوری برای تولید محصول

 - استفاده از مواد اولیه و متریال‌های درجه یک ایرانی و خارجی

 - ساخت محصولات با برترین ماشین‌آلات و تجهیزات

 - دارای مهر استاندارد کشوری و همین‌طور ضمانت کیفیت کالا

 - قیمت مناسب محصول در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار؛ شما می‌توانید با نگاهی به لیست لوله ایزی پایپ ، خود به این نکته پی ببرید.

 

لوله پنج لایه MPJ

برند MPJ با نام اصلی گروه صنعتی جهان آرا از جمله جدید‌ترین برندهای تولیدکننده لوله پنج لایه در ایران به شمار می‌رود. این برند هرچند که قدمت کمتری نسبت به دو برند پیشین دارد، اما محصولات آن درست به‌اندازه هر دو محبوب و پرفروش است. این موضوع را باید مدیون کیفیت بالای محصولات برند MPJ باشیم. این برند علاوه بر تولید لوله‌های پنج‌لایه، در زمینه تولید لوله‌های تک‌لایه، لوله‌های فاضلابی، اتصالات و شیرآلات نیز فعالیت دارد.

 

از جمله مهم‌ترین اهداف این برند می‌توان به تولید محصولات نوین در صنعت ساختمان و تأسیسات اشاره کرد. این برند قصد دارد که تا چند سال آینده در رتبه اول تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی قرار بگیرد؛ باتوجه‌به وضعی که این برند در حال حاضر دارد، رسیدن به چنین جایگاهی اصلاً دورازذهن نخواهد بود.

 

از جمله مهم‌ترین مزایای محصولات لوله پنج لایه MPJ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 - استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز در دنیا برای تولید محصول،

 - تولید باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی با استفاده از برترین متریال‌ها،

 - تولید انواع محصولات لوله و شیرآلات ساختمانی، رفع نیاز مصرف‌کننده به بهترین شکل،

 

- استفاده از گروه‌های تحقیق و توسعه برای به‌کارگیری طرح‌های دانش‌بنیان و غیره.

 

لوله پنج لایه MPJ

 

کلام آخر

در این مقاله، سه برند برتر تولیدکننده لوله در ایران را برای شما برشمردیم. برندهای ایزی پایپ، نیوپایپ و همین‌طور برند MPJ از جمله بهترین شرکت‌های تولیدکننده لوله پنج لایه در ایران هستند و محصولات آن‌ها در صدر پرفروش‌ترین محصولات ایرانی قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید از این سه برند را دارید، توصیه ما به شما، وب‌سایت دکتر تامین است.

 

دکتر تامین، یک فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع مصالح ساختمانی است. در این وب‌سایت نه‌تنها می‌تواند برترین برندهای لوله پنج لایه را پیدا کنید، بلکه می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت لوله فاضلاب گلپایگان و دیگر انواع لوله نیز اقدام فرمایید. تضمین کیفیت، فروش با قیمت مناسب و ارسال کالا به سرتاسر ایران، از مزایای دکتر تامین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران این مجموعه، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

 

- آدرس اینترنتی: www.DrTamin.com

 

- تلفن تماس: 02148436

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024