آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بیوگرافی محمدرضا خانزاده



محمدرضا خانزاده‎ بازیکن فوتبال

 

محمّدرضا خان‌زاده متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۰ در شهر تهران ، بازیکن فوتبال اصالتاً آذری و اهل ایران است.محمدرضا خانزاده مدتی پیش به دلیل درگیری و حواشی با بازیکنان تیم با محرومیت و به دور از فوتبال بود.

چکیده ای از بیوگرافی محمد رضا خانزاده

نام کامل: محمدرضا خانزاده

ملیت: ایران

تاریخ تولد: 20/1/1992

محل تولد: تهران

پست: مدافع

قد: 188  سانتی متر 

پای تخصصی: راست

 

محمدرضا خانزاده‎ 

 

محمّدرضا خان‌زاده متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۰ در شهر تهران ، بازیکن فوتبال اصالتاً آذری و اهل ایران است. وی هم‌اکنون در باشگاه الاهلی قطر توپ می‌زند. خان‌زاده سابقه بازی در باشگاه‌های راه‌آهن، پرسپولیس و ذوب‌آهن و هم‌چنین تیم‌های ملّی زیر ۱۷ سال، زیر ۲۰ سال، زیر ۲۲ سال و تیم ملی فوتبال ایران را دارد. او هم‌چنین در جام جهانی ۲۰۱۴،جام ملّت‌های آسیا ۲۰۱۵،جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشته‌است امّا در تمامی این سه تورنومنت معتبر در تمامی بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده‌است.

 

عکس محمدرضا خانزاده

 

محرومیت و حواشی

محمّدرضا خان‌زاده پس از بازی با لخویا در قطر با یک هوادار درگیر شد که فیلم این درگیری به سرعت به ایران رسید و دست‌به‌دست میان تعداد زیادی از مردم چرخید. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس با حضور خوردبین، کریم باقری، خان‌زاده و نژادفلاح تشکیل جلسه داد تا در این مورد تصمیم‌گیری کند. خان‌زاده در این جلسه عذرخواهی کرد امّا در نهایت نژادفلاح گفت که این بازی‌کن تا اطلاع‌ثانوی از هم‌راهی پرسپولیس محروم است و ۳۰ درصد از قراردادش هم به عنوان جریمه کسر می‌شود.

 

محمّدرضا خان‌زاده پس از جلسه کمیته انضباطی باشگاه در حالی که بسیار ناراحت بود در مقابل دوربین تلویزیون گفت: «پس از بازی به شدّت ناراحت بودیم و بنده در برابر آن‌چه پس از بازی با لخویا روی داد، هیچ صحبتی ندارم و برای چندمین‌بار از مردم به ویژه از هواداران پرسپولیس، همان هوادارانی که برای بازی با النصر ورزش‌گاه را لب‌ریز از جمعیّت کردند، از پیش‌کسوتان و بزرگان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم و دست تک‌تک ایشان را می‌بوسم.» وی ادامه داد: «بنده در رسانه‌ها از جامعه ورزش، هواداران و پیش‌کسوتان عذرخواهی کردم و تنها امیدوارم که این عذرخواهی من پذیرفته شود.

 

در جلسه کمیته انضباطی نیز پیش از هر صحبتی عنوان کردم که اشتباه خود را می‌پذیرم. در آن لحظه به من توهین و فحاشی شد امّا می‌پذیرم که به عنوان بازی‌کن فوتبال باید خویشتن‌داری می‌کردم. تیم باخته بود و از نظر روحی مطلقاً شرایط خوبی نداشتیم و با تأکید بر این‌که من به‌هیچ‌وجه و تکرار می‌کنم به‌هیچ‌وجه قصد در توجیه ندارم امّا امیدوارم این روی‌داد به شکلی دقیق برّرسی شود، آن‌چه انجام دادم بدون مقدّمه نبود امّا می‌پذیرم که نباید واکنش نشان می‌دادم.» 

 

محمّدرضا خان‌زاده خاطرنشان کرد: «این‌که در به وجود آمدن این اتّفاق نقش داشتم و پرسپولیس و هواداران و در کل مردم بابت آن آزرده شدند این روزها تبدیل به کابوس شب و روز بنده گشته است. امیدوارم در آینده نه خودم و نه هیچ بازیکن دیگری با چنین تجربه‌ای روبه‌رو نشود.»

 

محمدرضا خانزاده‎ و مسعود شجاعی

 

افتخارات

باشگاهی

جام حذفی

نایب قهرمانی در جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱ به همراه تیم پرسپولیس تهران

  

سلفی محمدرضا خانزاده با لیونل مسی

محمدرضا خانزاده بازیکن فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس در کنار ستاره ی فوتبال جهان " لیونل مسی " سلفی گرفت و در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

سلفی محمدرضا خانزاده با لیونل مسی 

 

کودکی محمدرضا خانزاده‎ 

 

محمدرضا خانزاده‎ و پدرش

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------