بیوگرافی و عکس های استفان الشعراوی فوتبالیست بااستعداد ایتالیایی



استفان الشعراوی فوتبالیست, استفان الشعراوی و همسرش, استفان الشعراوی در میلان

استفان الشعراوی فوتبالیست

 

بیوگرافی استفان الشعراوی به همراه داستان زندگی شخصی و حرفه ای

استفان الشعراوی یکی از بازیکنان جوان و با استعداد ایتالیایی است که فوتبال را از کودکی دنبال می کند. در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی و داستان زندگی این بازیکن درخشان بپردازیم.

چکیده ای از بیوگرافی استفان الشعراوی

نام: استفان الشعراوی

تاریخ تولد: ۲۷ اکتبر ۱۹۹۲

محل تولد: ایتالیا

دین : اسلام

رشته ورزشی: فوتبال 

پست: وینگر

 

بیوگرافی استفان الشعراوی

استفان الشعراوی متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۹۲ در ایتالیا فوتبالیست است. او فوتبال را از ۵ سالگی آغاز کرد و در سن 16 سالگی به تیم «جنوا» پیوست و در حال حاضر در پست مهاجم برای تیم ملی ایتالیا و تیم «آ.اس. رم» مشغول فعالیت است.

 

دین این بازیکن با استعداد اسلام است. از لحاظ ظاهری نیز او دارای ۱۷۸ سانتیمتر قد و ۷۲ کیلوگرم وزن است.استفان کریم الشعراوی در شهر «ساونا» ایتالیا در خانواده ای از طبقه متوسط و با ریشة مصری به دنیا آمد.

 

پدرش صبری الشعراوی اصالتی مصری داشته و مادرش لوسی الشعراوی ایتالیایی تبار است. او همچنین یک برادر به نام مانوئل دارد که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته استراتژی تجاری از دانشکده اقتصاد میلان بوده و به عنوان مدیر مالی برادرش استفان مشغول فعالیت است.

 

پدر استفان در جوانی به دلیل شرایط سخت اقتصادی در مصر و برای زندگی بهتر و تشکیل خانواده به ایتالیا مهاجرت کرد. او در این کشور با مادر استفان آشنا شد و ازدواج کرد.

جالب است بدانید که استفان از همان کودکی رویای فوتبالیست شدن را در سر می پروراند و علاقه بسیار شدیدی به فوتبال داشت. با اینکه در آن زمان مشغول فعالیت در رشته های ورزشی مختلف بود، اما به فوتبال وابستگی زیادی داشت و به دلیل همین استعداد و علاقه از پنج، شش سالگی وارد فوتبال شد.

 

عکس الشعراوی, استفان الشعراوی, زندگی نامه استفان الشعراوی

استفان الشعراوی بازیکن مطرح فوتبال

 

آغاز حرفه ای فوتبال استفان الشعراوی

استفان الشعراوی فوتبال حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۱ از ۹ سالگی با پیوستن به آکادمی «لژینو» در کشور ایتالیا آغاز و تا سال ۲۰۰۶ عضو این آکادمی بوده و به فعالیت می پرداخت. در این دوران، استفان در کنار فوتبال، تحصیل را نیز ادامه می داد. والدین استفان همواره علاقه داشتند که پسرشان در کنار فوتبال از تحصیل خود غافل نشود. از همین رو استفان از ۱۴ سالگی فوتبال را به صورت تمام وقت شروع کرده است.

 

استفان الشعراوی فوتبالیست, استفان الشعراوی و همسرش, استفان الشعراوی در میلان

زندگی نامه استفان الشعراوی

 

انتقال استفان الشعراوی به جنوا

سرانجام الشعراوی سال ۲۰۰۶ و در سن ۱۴ سالگی مورد توجه استعدادیاب های «جنوا» قرار گرفت و به آکادمی این تیم پیوست ونیز سال ۲۰۰۸ در سن ۱۶ سالگی به تیم اصلی راه یافت. او تا سال ۲۰۱۱ پیراهن این تیم را بر تن داشت.

استفان سال ۲۰۱۰ و در سن ۱۸ سالگی توسط مدیران باشگاه جنوا به مدت یک سال به تیم دسته دوم پادووا قرض داده شد. 

 

پیوستن استفان الشعراوی به آ. ث. میلان

استفان در سال ۲۰۱۱ در ۱۹ سالگی قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو با تیم «آ. ث. میلان» منعقد کرد و به این تیم پیوست و تا سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را با این تیم ادامه داد.

 

انتقال قرضی استفان الشعراوی به موناکو

الشعراوی بار دیگر در سال ۲۰۱۵ در سن ۲۳ سالگی توسط سران باشگاه میلان برای مدت ۱ سال به تیم موناکو قرض داده شد. اما عملکرد ضعیف این بازیکن باعث شد تا در ژانویه سال ۲۰۱۶ مدیران موناکو قرارداد الشعراوی را لغو کنند.

 

از انتقال قرضی تا قرارداد با رم

پس از لغو قرار داد با موناکو، الشعراوی در ژانویه سال ۲۰۱۶ با قراردادی باز هم قرضی به تیم «آ. س. رم» منتقل شد. این بار بازی های درخشان این بازیکن جوان سبب شد تا مدیران آ. س. رم به سرعت قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۳ میلیون یورو با او امضا کنند. این تیم همکاری خود را با استفان تا سال ۲۰۱۹ ادامه داد. 

 

استفان الشعراوی فوتبالیست, استفان الشعراوی و همسرش, استفان الشعراوی در میلان

استفان الشعراوی بازیکن بااستعداد فوتبال

 

بازی استفان الشعراوی در قاره آسیا 

الشعراوی سال ۲۰۱۹ و در سن ۲۷ سالگی با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون یورو به تیم شانگهای شنهوا منتقل شد و تا ژانویه ۲۰۲۱ در این تیم به فعالیت مشغول بود. 

استفان با این تیم ۱ قهرمانی جام حذفی ایتالیا را نیز تجربه کرده است.

 

 پیج استفان الشعراوی, استفان الشعراوی مسلمان, عکس الشعراوی

استفان الشعراوی در زمین بازی

 

بازگشت استفان الشعراوی به آ. س. رم 

الشعراوی بار دیگر در ژانویه سال ۲۰۲۱ و در سن ۲۹ سالگی با قراردادی دو سال و نیمه و دستمزد ۳٫۵ میلیون یورو در سال به تیم «آ. س. رم» بازگشت و در حال حاضر نیز مشغول بازی در این تیم است.

 

علاقه مندی به باشگاه رم

گفته می شود که با حضور جاستین کلایورت، جنگیز اوندر و دیگو پروتی در خط حمله رم، جایگاه استفان الشعراوی در ترکیب اصلی تیم رم به خطر افتاده است اما با این وجود،

این بازیکن با استعداد قصد ترک این تیم را ندارد. الشعراوی در مصاحبه با اسکای در خصوص آینده خود گفت:

این جا خوشحالم و به ترک رم فکر نمی کنم. با باشگاه و سرمربی تیم صحبت کرده ام و صادقانه بگویم، در رم خوشحالم و می خواهم در این تیم بمانم. در یک تیم بزرگ، وجود رقابت در یک پست امری معمول است اما چنین چیزی هرگز یک مشکل نبوده است.

 

در گذشته چنین شرایطی را تجربه کرده ام و این بخشی از کار است. باشگاه می داند خواسته من چیست و وقتی که باید صحبت می کردم، به شکلی صادقانه این کار را انجام دادم. من نیز می دانم که باشگاه چه می خواهد. شایعاتی که درست نیستند، همواره وجود دارند.

 

عکس الشعراوی, استفان الشعراوی, زندگی نامه استفان الشعراوی

تصویر استفان الشعراوی

 

دوری چند هفته ای استفان الشعراوی از میادین به دلیل مصدومیت

استفان الشعراوی در ادامه فصل ناامیدکننده خود دو مرتبه دچار مصدومیت شد و مجبور است مدتی را به دور از زمین بازی و فوتبال بگذراند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ الشعراوی از ناحیه عضلات ساق پا دچار آسیب شده است و برای جلوگیری از آسیب بیشتر، پزشکان چند هفته استراحت را برای این بازیکن بازیکن در نظر گرفتند.

 

از آخرین بازی الشعراوی در ترکیب ثابت رم مدتی گذشته است و او اخیراً دچار مصدومیت های متعددی شده است. الشعراوی در ۲۵ بازی که برای تیم رم داشته است، در همه رقابت های فصل ۲۰۲۱/۲۲ موفق به ثبت ۶ گل و ۱ پاس گل شده است. گفته می شود الشعراوی حداقل به مدت ۲ هفته از میادین دور خواهد بود.

 

امکان بازی استفان الشعراوی در تیم ملی مصر

الشعراوی به واسطه داشتن اصالت مصری، واجد شرایط برای بازی در تیم ملی مصر نیز بود اما «حسن شحاته» مربی وقت مصر او را نادیده گرفت و به صورت ناآگاهانه گفت، هر مصری که در خارج از لیگ مصر بازی می کند واجد شرایط بازی در تیم ملی نیست.

 

 

استفان الشعراوی در میلان, پیج استفان الشعراوی, استفان الشعراوی مسلمان

عکس استفان الشعراوی

 

رابطه عاشقانه استفان الشعراوی

استفان از سال ۲۰۱۳ با دوست دوران کودکی اش «استر جیوردانو» (Ester Giordano) وارد رابطه ای عاشقانه شد. این زوج جوان یکدیگر را دوست دارند و بر این باورند که روزی باهم ازدواج خواهند کرد.

 

مدل موهای استفان الشعراوی

گفته می شود یکبار پسر بچه ای حدود پنج، شش ساله به نام آلدو از الشعراوی پرسید چطور میتواند، مدل موهایی همچون او داشته باشد، الشعراوی در پاسخ آن پسر بچه را با خودش به آرایشگاه مخصوص خود برد و موهایش را همچون موهای خودش کوتاه کرد.

 

زندگی نامه استفان الشعراوی, عکس های استفان الشعراوی, بیوگرافی استفان الشعراوی

عکس استفان الشعراوی در زمین بازی

 

شخصیت و علایق استفان الشعراوی

استفان فردی نیکوکار، بی نظم، دیپلماتیک، مهربان، صلح جو، با انصاف و اجتماعی است و همواره تمام سعی خود را می کند که از درگیری خودداری کند. 

او همچنین علاقه مند به برنج سرخ شده، خرافات، تشریفات قبل بازی، نرمش، شریک شدن با دیگران و سرگرمی و بازی در فضای باز است.

استفان همچنین از خشونت، بی عدالتی، تنهایی و صدای بلند بیزار است. 

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------