بيوگرافی علی فتح‌الله‌ زاده مدير عامل استقلال



فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

بیوگرافی فتح الله زاده

 

بیوگرافی و عکس های علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده خویی( متولد ۱۹ دی ماه ۱۳۳۷) روزنامه نگار و مدیرعامل سابق استقلال تهران است. یکی از مدیران موفق فوتبالی در چند سال اخیر فوتبال ایران که معروفیت خود را مدیون ترکاندن بمب هایی در فصل نقل و انتقالات است. بزرگترین بمب او هم انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال که اولین انتقال بازیکن از پرسپولیس به استقلال بود می باشد.

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

علی فتح الله زاده

 

چکیده ای از بیوگرافی علی فتح الله زاده

نام کامل: علی فتح الله زاده خویی

تاریخ تولد : ۱۹ دی ۱۳۳۷

محل تولد: خوی

ملیت: ایرانی

حرفه: مدیریت، روزنامه نگاری

سال های فعالیت: ۱۲ سال مدیریت از سال ۱۳۷۵ در سه مرحله زمانی

 

بیوگرافی علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده، متولد ۱۹ دی ماه ۱۳۳۷، روزنامه نگار و مدیرعامل سابق استقلال تهران است. علی فتح الله زاده با نام خانوادگی کامل علی فتح الله زاده خویی متولد شهرستان خوی در آذربایجان غربی یکی از مدیران موفق فوتبالی در چند سال گذشته فوتبال ایران است که معروفیت خود را مدیون ترکاندن بمب هایی در فصل نقل و انتقالات است.علی فتح الله زاده بزرگترین بمب او هم انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال که اولین انتقال بازیکن از پرسپولیس به استقلال بود می باشد.

 

وی هم اینک بعنوان مدیرعامل استقلال تهران را بر عهده دارد و توانسته در فصل نقل و انتقالات این فصل بازیکن های بزرگی مانند سید مهدی رحمتی و کرار جاسم و اندرانیک تیموریان وخسرو حیدری و... را به این باشگاه آورده تا استقلال لقب کهکشانی ها رایدک کشد.علی فتح الله زاده همینطور مدیر مسوول روزنامه استقلال جوان و مجله های فوتبال و روزهای زندگی هم می باشد.

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

فتح الله زاده

 

از روزنامه نگاری تا مدیر ورزشی

فتح الله زاده خویی سال های پیش در جوانی بعنوان روزنامه نگار و خبرنگار رسانه های ورزشی و اطلاعات بود

 

یک دهه قبل با کمک ایروانی و میرولد مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شد. بعضی او را محبوب ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال می دانند.

 

لقب شوالیه به علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده که به دعوت مرکز تحقيقات و نوآوری مدیریت اروپا به شهر بروکسل سفر نموده بود، طی مراسمی نشان و لوح شوالیه فوتبال ایران را از آن خویش کرد. او برای دریافت این لقب مبلغ ۳۰۰۰ دلار پرداخت نموده است که به گفته خود این مبلغ به جهت ثبت نام بوده است.

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

فتح الله زاده در استقلال

 

جنجال ها بر سر لقب شوالیه

مدیر عامل یکی از تیمهای لیگ برتری از دریافت پیشنهاد مؤسسه اینوا برای دریافت نشان شوالیه خبرداد و افزود بخاطر مبلغ ۳هزار دلار که این مؤسسه برای دادن چنين نشانی دریافت میکرد از پذیرفتن پیشنهاد خودداری نموده است.

 

مرکز تحقيقات و نوآورى مدیریت اروپا که یکى از شاخه هاى مؤسسه" اینووا" در شهر بروکسل است در حالی نشانی تحت عنوان" شوالیه" را به فتح الله زاده داده که پیش از این با حضور نماینده اش در تهران این نشان را به بعضی مدیران اهدا نموده است.

 

این مؤسسه فعالیتش را از سال ۱۹۹۵ آغاز نموده برای تشویق ایرانیان در زمینه های گوناگون برای خلاقیت و نوآوری نشان" شوالیه" را به آن ها اعطا می کند وبه منظور خدمات بیشتر، دفتر نمایندگی اش را در تهران دایر کرد و از مدیران خواسته بود تا برای کاندیدا شدن با این نمایندگی تماس بگیرند.

 

مدیرعامل یک تیم لیگ برتری گفت:اشخاص علاقه مند میتوانند با پرکردن فرم و ارسال مدارک خود، درخواست دریافت این نشان را داشته باشند.موسسه فوق به بعضی مدیران ایرانی در دفتر کارشان نشان شوالیه را اهدا کرد و نیازی به سفر آن ها به اروپا هم نیست. دفتر نمایندگی این شرکت چندی پیش در تهران پلمپ شده است.

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

کارنامه فتح الله زاده

 

افتخارات علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده دارای مدرک دکتری اقتصاد از آکادمی ملی علوم آذربایجان است و به کار روزنامه نگاری در روزنامه استقلال جوان مشغول است. فتح الله زاده تا به حال مدیریت باشگاه فوتبال استقلال تهران را در سه برهه زمانی و به مدت بیش از ده سال عهده دار بوده است و توانسته سه بار به مقام قهرمانی در لیگ، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی و یک دوره به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه های آسیا برسد.

 

لیگ فوتبال ایران( ۳):شامل ←( لیگ آزادگان و لیگ برتر):لیگ آزادگان ۱۳۷۶، لیگ آزادگان ۸۰- ۱۳۷۹ و لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱

 

جام حذفی فوتبال ایران( ۴):جام حذفی فوتبال ایران ۸۰–۱۳۷۹، جام حذفی فوتبال ایران ۸۱–۱۳۸۰، جام حذفی فوتبال ایران ۸۷–۱۳۸۶ و جام حذفی فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰

 

جام باشگاه های آسیا( ۱ نائب قهرمان):جام باشگاه های آسیا ۹۹–۱۹۹۸

 

تصاویر علی فتح الله زاده

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده مدير عامل استقلال

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

بیوگرافی علی فتح الله زاده

 

فتح الله زاده, علی فتح الله زاده, علی فتح‌الله‌زاده

علی فتح الله زاده

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------