بیوگرافی و عکس های اشرف حکیمی فوتبالیست مراکشی



عکس های اشرف حکیمی, مشخصات اشرف حکیمی, افتخارات اشرف حکیمی

اشرف حکیمی فوتبالیست مراکشی در باشگاه پاری سن ژرمن می باشد

 

بیوگرافی اشرف حکیمی فوتبالیست و همسرش هیبا ابوک

اشرف حکیمی متولد ۴ نوامبر ۱۹۹۸ در مراکش است. وی به دلیل علاقه به فوتبالیست شدن قید درس خواندن را زد و اکنون یک بازیکن موفق و محبوب مراکشی است که در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند.

چکیده ای از بیوگرافی اشرف حکیمی

نام اصلی : اشرف حکیمی موح

تاریخ تولد : ۴ نوامبر ۱۹۹۸

محل تولد : مادرید ، اسپانیا

حرفه : فوتبالیست

پست : مدافع راست

قد : ۱۸۱ متر

وزن : ۷۳ کیلوگرم

 

اشرف حکیمی اهل کجاست, پای تخصصی اشرف حکیمی, اشرف حکیمی

اشرف حکیمی در 8 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد

 

بیوگرافی کامل اشرف حکیمی

اشرف حکیمی در تاریخ ۴ نوامبر ۱۹۹۸ در مادرید اسپانیا و در خانواده‌ای با اصالت مراکشی چشم به جهان گشود .خانواده ی او از اوضاع مالی خوبی برخوردار نبودند و پدرش حسن حکیمی در خیابان دستفروشی می‌کرد و مادرش نیز نظافت چی منازل بود. او یک برادر به نام نبیل و یک خواهر به نام ویداد دارد که هر دو از او کوچکتر هستند.

 

اشرف حکیمی در دوران کودکی با توجه به سن کمی که داشت با تصمیم گیری درباره فوتبالیست شدن برای نجات خانواده خود از وضعیت بد مالی در سن ۷ سالگی به آکادمی آفیگوی پیوست. پدر و مادر اشرف حکیمی اولین مشوقین و پشتیبان های وی در راه کسب موفقیت در فوتبال بودند زیرا به توانایی ها و استعدادهای او در فوتبال ایمان داشتند.

 

اشرف حکیمی, بیوگرافی اشرف حکیمی, اشرف حکیمی فوتبالیست مراکشی

استعداد اشرف حکیمی در پست هافبک است

 

آغاز فعالیت فوتبالی اشرف حکیمی

اشرف حکیمی در سال ۲۰۰۵ وقتی تصمیم به فوتبالیست شدن گرفت تنها هفت سال داشت. وی در همان هفت سالگی به آکادمی آفیگوی  پیوست و به مدت یک سال در آکادمی حضور داشت تا این که استعداد وی در پست هافبک کشف شد. اشرف حکیمی به خاطر علاقه زیادی که به فوتبال داشت در همان دوران کودکی قید درس خواندن را زد تا فقط دغدغه  ی فوتبال و فوتبالیست شدن را داشته باشد.

 

در سال ۲۰۰۶ استعدادیاب های باشگاه رئال مادرید از او دعوت به عمل آوردند .اشرف حکیمی در هشت سالگی به عنوان اولین بازیکن مراکشی توانست وارد آکادمی تیم رئال مادرید شود و تا سال ۲۰۱۶ در این آکادمی حضور داشت.

 

در سال ۲۰۱۷ توانست در تیم بزرگسالان رئال حضور پیدا کند و آنجا مشغول توپ زدن باشد تا اینکه در سال ۲۰۱۸ برای کسب تجربه های بیشتر باشگاه رئال‌مادرید اشرف حکیمی را به مدت دو سال به تیم بورسیا دورتموند آلمان قرض داد. اشرف حکیمی توانست با تیم بورسیا دورتموند به قهرمانی جام حذفی آلمان دست پیدا کند.

 

اشرف حکیمی اهل کجاست, پای تخصصی اشرف حکیمی, اشرف حکیمی

از افتخارات اشرف حکیمی در تیم رئال مادرید به دست آوردن سوپرکاپ اروپا است

 

قهرمانی ها و افتخارات اشرف حکیمی

وی توانست با تیم رئال مادرید در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

همچنین در سال ۲۰۱۷ توانست در جام باشگاه‌های جهان با تیم رئال مادرید حضور پیدا کند.

یکی دیگر از افتخارات اشرف حکیمی در تیم رئال مادرید در سال ۲۰۱۷ به دست آوردن سوپرکاپ اروپا است. او در زمان بازی در تیم دورتموند و اینترمیلان نیز افتخاراتی را به دست آورد از جمله سوپرجام آلمان در سال ۲۰۱۹ تیم دورتموند ، سری آ در سال ۲۰۲۱ ۲۰۲۰- تیم اینتر میلان

 

 اشرف حکیمی در بازی های تیمی بسیار خوش درخشیده  و توانسته افتخاراتی را برای خود و تیم به دست بیاورد. از نظر فردی نیز بسیار توانمند بوده و افتخارات انفرادی را نیز کسب کرده است از جمله:

- بهترین بازیکن تازه وارد بوندسلیگا در سال ۲۰۱۸

- بهترین بازیکن عرب زبان سال از نظر گلوب ساکر در سال ۲۰۱۹

- تیم منتخب سال آفریقا ۲۰۱۹

- همچنین  اشرف حکیمی  توانست در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به صورت متوالی بهترین بازیکن سال آفریقا شود.

 

عکس های اشرف حکیمی, مشخصات اشرف حکیمی, افتخارات اشرف حکیمی

اشرف حکیمی و همسرش هیبا ابوک

 

وضعیت تأهل اشرف حکیمی

 اشرف حکیمی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ وقتی ۱۹ ساله بود با دختری به نام لوسیا اوتروارد رابطه شد ، اما سرانجام این رابطه به ازدواج ختم نشد و آن ها از یکدیگر جدا شدند. 

سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۲۰ اشرف حکیمی زمانی که ۲۲ سال داشت با یک خانم بازیگر وارد رابطه شد و با یکدیگر ازدواج کردند. همسر اشرف حکیمی هیبا ابوک نام دارد و اصالتاً تونسی ـ اسپانیایی است و ۳۴ سال سن دارد.

 

هیبا ابوک علاوه برهنر بازیگری استعدادهای دیگری هم دارد از جمله : صحبت کردن به زبان های اسپانیایی،عربی،فرانسه،انگلیسی و ایتالیایی.

از فیلم ها یا مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است می توان به پرینسیپه اشاره نمود.

 

اشرف حکیمی ۱۲ سال از همسرش کوچکتر است. با این حال زندگی موفق و خوبی دارند و صاحب یک پسر به نام اشرف جنر می‌باشند. تفاوت سنی ۱۲ ساله اشرف حکیمی و همسرش هیبا ابوک مدتی سوژه تمام رسانه‌ها شده بود. اکنون این مسئله برای رسانه ها اهمیتی ندارد. درخشش وی و پیشرفت قابل توجهی که در فصول اخیر داشته و باعث تبدیل شدن او به ستاره دورتموند شده بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است به طوری که سایت های مختلف به دنبال بررسی زندگی اشرف حکیمی هستند.

 

عکس های اشرف حکیمی, مشخصات اشرف حکیمی, افتخارات اشرف حکیمی

عکس اشرف حکیمی 

 

گفتگو با اشرف حکیمی

اشرف حکیمی در مورد پیوستن به رئال مادرید می گوید : وقتی بچه بودم مادرم سعی می‌کرد من را به شنا یا جودو ببرد اما به او گفتم باید فوتبال در کار باشد. من فوتبال خود را در کولونیا آغاز کردم یک روزنامه ای از آکادمی رئال دریافت کردم که از من برای حضور در آن دعوت شده بود.

 

همچنین در ادامه به گفته های اشرف حکیمی در مورد مارسلو توجه کنید:  مارسلو در داخل و خارج از زمین انسان شادی است و به من اعتماد به نفس می‌دهد. افتخار می کنم که در کنار او حضور داشتم. هم‌چنین مارسلو برای من الگو است و همیشه از مارسلو به عنوان الگوی خود نام می برم.

 

 اشرف حکیمی در مورد بازیکن مورد علاقه خود می گوید: من اولین بازی خود برای رئال را زیر نظر زیدان انجام دادم و می گویم همیشه ممنون هستم. لوکا زیدان دوست صمیمی من است و ما دو نفر در آکادمی رئال با هم، همبازی بودیم.

 

دین و مذهب اشرف حکیمی

همانطور که از اسم اشرف حکیمی مشخص است او مسلمان است. به اعتقادات اسلام احترام می گذارد و هر ساله در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرد. اشرف حکیمی می‌گوید: اینکه تصمیم گرفتم برای مراکش بازی کنم به خاطر گذشته پدر و مادرم و تربیت آن ها در خانه‌ای با رسومات اسلامی است.

 

علایق اشرف حکیمی

اشرف حکیمی به بازی‌های کامپیوتری هم علاقه دارد و استعداد خوبی در بازی‌های کامپیوتری از خود نشان داده است. در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا و قرنطینه، اشرف حکیمی به نمایندگی از دورتموند در یک تورنمنت شرکت کرد. اما علاقه او بیشتر به بازی فورتنایت است. وی از دوران کودکی به ورزش‌های دومیدانی  و شنا هم علاقه مند بود.

 

افتخارات اشرف حکیمی, اشرف حکیمی  و همسرش, اشرف حکیمی اهل کجاست

اشرف حکیم اولین بازیکن مراکشی که توانست برای رئال مادرید بازی کند 

 

کلام آخر

اشرف حکیمی یکی از بهترین و جوان ترین بازیکنان اروپا است. وی اولین بازیکن مراکشی تاریخ بود که توانست برای رئال مادرید بازی کند. اما اشرف حکیمی با وجود اینکه می توانست برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود ، تیم ملی مراکش را انتخاب کرده و در تمام رده های سنی مراکش را ترجیح می‌دهد .وی می‌گوید : از پوشیدن لباس تیم ملی مراکش احساس غرور و افتخار می‌کنم.

 

اشرف حکیمی از نظر تاکتیکی و تکنیکی بسیار ماهر، و قادر است پاس های طولانی و دقیق بدهد.

اشرف حکیمی به عنوان یک هافبک آموزش دیده اما هنگام پیوستن به دورتموند به عنوان یک مدافع سریع ، پویا و قدرتمند معرفی شد اما به دلیل فیزیک بدنی وی به عنوان مدافع نیز می‌تواند بازی کند.

 

مشخصات اشرف حکیمی, افتخارات اشرف حکیمی, اشرف حکیمی و همسرش

اشرف حکیمی فوتبالیست مراکشی

 

گردآوری:بخش ورزش بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------