آخرین اخبار ورزشی

تیم پناهندگان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

باورنکردنی؛ ۱۴ ایرانی در تیم پناهدگان المپیک

تیم پناهندگان برای چندمین دوره از بازی‌های المپیک است که مورد توجه قرار گرفته و قرار است در پاریس هم با حضور ۳۶ ورزشکار در…

بیوگرافی زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال ایرانی



زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس, زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال

زبیر نیک نفس

 

بیوگرافی و عکس های زبیر نیک نفس

زبیر نیک‌نفس متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ در سنندج به دنیا آمد بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

چکیده ای از بیوگرافی زبیر نیک‌نفس 

نام کامل: محمدزبیر نیک‌نفس

تاریخ تولد: ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ ‏

محل تولد: سنندج، ایران

قد: ۱٫۸۲ متر (۵ فوت ۱۱ ۱⁄۲ اینچ)

پست: هافبک دفاعی

 

بیوگرافی زبیر نیک نفس

محمد زبیر نیک نفس در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۷۲در سنندج به دنیا آمد. وی بازیکن فوتبال کُرد اهل ایران است که اکنون برای باشگاه فوتبال استقلال بازی می‌کند.

 

در خانواده فوتبالی به دنیا آمده و می گوید: دایی‌های من در سطح شهر فوتبال بازی می‌کردند و شاید به این علت این کشش در ما نیز به وجود آمد، همچنین دو برادر بزرگترم ضیا و ذکریا نیز قبل از من فوتبال بازی می‌کردند و بی تردید اثر بازی کردن آنها در فوتبالیست شدن من کم‌‎رنگ نبود. دو برادر کوچکترش-مصطفی و محمد- در تیم‌های جوانان و امید صنعت بازی می‌کنند.

 

زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس,سابقه‌ی ورزشی محمد زبیر نیک نفس

بیوگرافی زبیر نیک نفس

 

دوران باشگاهی زبیر نیک‌نفس 

زبیر نیک نفس در پست هافبک دفاعی تا به حال برای تیم‌های صنعت نفت، ذوب‌آهن، فولاد، استقلال بازی کرده است. وی از وقتی که ۱۱ سال بیشتر نداشت به تیم صنعت نفت آبادان رفت و در سال ۱۳۹۵ همراه با این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

 

او می گوید: «وقتی کلاس اول بودم، در ساعات ورزش، معلمم استعداد من را کشف کرد و از من در خواست کرد، تا به مدرسه فوتبال سنندج بروم. همان سال هنگامی که در مسابقات کشوری بازی می کردم، که همه‌ی همبازیهایم دو سال از من بزرگتر بودند.

 

محمد زبیر نیک نفس وقتی ۱۳ سال داشت به وسیله محمد یاوری به تیم ملی زیر ۱۳ سال فراخوانده شد. تیمی که پیام صادقیان ، کاوه رضایی و ایمان صادقی را هم در ترکیب داشت.

 

اولین تیم باشگاهی که پیراهن آن را پوشید، پیراهن نوجوان های پیکان بود و در لیگ رسمی پایتخت به میدان راه پیدا کرد. محمد زبیر با بازیکنانی از جمله: میلاد ابطحی، روزبه چشمی و وحید حیدریه هم دوره بوده است.

 

آغاز فوتبال از پایه‌های پرسپولیس تا استقلال

زبیر نیک نفس فوتبالش را در پایه های پرسپولیس آغاز کرد و بعد از آن به امیدهای نفت آبادان پیوست و به تدریج به بزرگسالان نفت آبادان وارد شد و بسیار خوب توانست با بازی تکنیکی و سرعتی و مهارتهای خاصش خود را به عنوان یکی از هافبک های خوب فوتبال کشورمان معرفی کند.

 

او در ادامه یک فصل به ذوب آهن اصفهان پیوست و از آنجا به فولاد خوزستان رفت. دو سال برای جوانان پرسپولیس با نظارت آقای عبدالله نژاد توپ زد، تا اینکه ضیا برای ادامه فوتبالش به صنعت نفت آبادان رفت و ذوب آهن هم به تبع برادر بزرگتر پیراهن زرد صنعت نفت را پوشید.

 

اولین بار بازی با مس کرمان در آبادان به عنوان مدافع راست پا، وارد میدان شد. علاقه او به آبادان باعث گردید، که این زمان خانواده‌اش هم در این شهر ساکن باشند.

 

زبیر نیک نفس در روز ۳۰ مردادماه، سال ۱۴۰۰ در نقل و انتقالات تابستانی ١۴٠٠_١۴٠١ از فولاد خوزستان جدا شد و با قرارداد جدید دوساله، به تیم استقلال رفت.

 

زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس, زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال

محمدزبیر نیک‌نفس

 

سابقه‌ی ورزشی محمد زبیر نیک نفس

زبیر نیک نفس در تیم فولاد خوزستان شماره پیراهن ۶ در خط میانی فولاد وارد زمین شد و یکی از مهره های قابل اعتماد جواد نکونام بود.

 

این چهره زبیر نیک نفس فصل قبل یکی از ارکان مهم و اصلی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی برای تیم فولاد خوزستان بود و توسط عملکرد خوب خودش درلیست جدول فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم و قرار گرفت.

 

محمد زبیر نیک نفس کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: «باور کنید، که دوری از آبادان من را آزار می دهد و دور شدن از سنندج آزارم نمیدهد. همیشه و در همه جا می گویم اکنون دیگر یک کرد آبادانی می باشم.»

 

قبل از آمدنش به آبادان تصور گرما و کمبود امکانات این جابجایی را برای او دشوار کرده بود، ولی اکنون دیگر از این شهر دل نمی‌کند.

 

زبیر نیک نفس در مردادماه، سال ۱۴۰۰ از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور به اردوی تدارکاتی حضور در تیم ملی فراخوانده شد.

 

ازدواج زبیر نیک نفس 

زبیر نیک نفس مجرد است و هنوزازدواج نکرده است.

 

افتخارات زبیر نیک نفس 

باشگاهی

- در جام حذفی ۱۴۰۰–۱۳۹۹ به همراه تیم فولاد خوزستان

 

تصاویر زبیر نیک نفس

زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس, افتخارات زبیر نیک نفس

تصاویر زبیر نیک نفس

 

زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس, تصاویر زبیر نیک نفس

عکس زبیر نیک نفس

 

زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس, زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال

زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال

 

زبیر نیک نفس, بیوگرافی زبیر نیک نفس, عکس زبیر نیک نفس

 زبیر نیک نفس بازیکن فوتبال ایرانی

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------