کمیته استیناف رای به برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان داد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و سپاهان
کمیته استیناف رای به برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان داد.

به گزارش فارس، اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عصر امروز در محل فدراسیون برای اعلام رأی نهایی دیدار سپاهان و پرسپولیس جلسه شور گذاشتند و در پایان این جلسه رأی کمیته انضباطی را تأیید کردند.

 

بر این اساس با اعلام مهدی دادرس عضو کمیته استیناف اعتراض سپاهان به رأی کمیته انضباطی رد شد و نتیجه 3 بر صفر این بازی که توسط کمیته انضباطی اعلام شده بود تأیید و جریمه 150 میلیون باشگاه سپاهان هم تأیید شد.

 

همچنین محرومیت تماشاگران تیم اصفهانی بخشیده شد و این تیم می‌تواند در بازی بعدی از حضور تماشاگران خود در ورزشگاه بهره ببرد.

 

دادرس: شکایت سپاهان به CAS باعث خوشحالی ما است

مهدی دادرس در خصوص رأی نهایی کمیته استیناف برای بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: رأی 3 بر صفر کمیته انضباطی تأیید شد. 150 میلیون هم تأیید شد، فقط برای تماشاگران که 50 درصد آنها را محروم کرده بودند محرومیت آنها را لغو کردیم و آنها در بازی بعد می‌توانند تا 50 درصد بلیت بفروشند آن را هم لغو کردیم که هرچقدر توانستند بلیت بفروشند.

 

دادرس در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند در اعتراض به رأی امروز به مراجع‌ بالاتر مانند دادگاه CAS شکایت کند، گفت: آنها می‌توانند هرجا که دوست دارند بروند و شکایت کنند و این باعث خوشحالی می‌شود چون نشان می‌دهد که باشگاه‌های ما چقدر پولدار هستند 700-800 میلیون تومان هزینه می‌کنند. 4-5 نفر باید به سوئیس بروند و در آنجا که کشور قشنگی است می‌گردند، گردش می‌کنند! و دادگاه CAS هم فضایش به گونه‌ای است که آنها بیکار هستند و پولی به آنجا نمی‌رود. مهم‌تر اینکه به نفع کمیته استیناف است چون باز هم ما در این دادگاه‌‌ها سربلند بیرون می‌آییم.

 

وی در  مورد فیلم‌های جدیدی که باشگاه سپاهان ارائه کرد: ما بیهوده 2 ساعت و اندی روز پنج‌شنبه جلسه نداشتیم امروز هم 3 ساعت به همراه کلیه اعضای کمیته استیناف و رئیس کمیته صحبت کردیم. روی یک بند کوچک باز هم بحث بود اطمینان داشته باشید این رأی روی اصل عدالت بود. 

 

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا این جلسه فقط برای رأی بازی سپاهان و پرسپولیس بود،  عنوان کرد: بله، اصلاً فرصت نشد پرونده‌های دیگر را بررسی کنیم انشاءالله در مورد پرونده‌های دیگر (مثل پرونده علی کفاشیان) هر موقع که جناب صالحی رئیس کمیته تصمیم بگیرند آنها را بررسی می‌کنیم.

 

سرپرست سپاهان: هنوز در جریان حکم استیناف نیستم/ مدیران باشگاه در خصوص ارجاع پرونده به CAS تصمیم می‌گیرند

رضا فتاحی در گفتگو با ایلنا در خصوص حکم صادر شده از سوی کمیته استیناف و تایید حکم کمیته انضباطی اظهار داشت: من هنوز از این حکم خبر ندارم و نمی‌دانستم نتیجه بازی ۳-۰ اعلام شده است و الان متوجه چنین موضوعی شدم. باید به باشگاه بروم و ببینم چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

 

وی در مورد احتمال ارجاع پرونده به دادگاه CAS هم گفت: این را مدیران باشگاه باید در موردش تصمیم بگیرند و من همانطور که گفتم تا زمانی که به باشگاه نروم نمی‌دانم چنین تصمیمی گرفته می‌شود یا نه. فردا صبح به احتمال زیاد در این مورد تصمیم‌ می‌گیریم و اگر بنا بر این بود که پرونده به دادگاه CAS برود آن را اعلام خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------