تمام مناطق استان اصفهان، بارانی و برفی می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت آب و هوای اصفهان
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه بارش‌زا از سمت غرب گفت: از فردا به مدت سه روز بارش‌های برف و باران تمام مناطق استان را فرامی‌گیرد.

فاطمه‌زهرا سیدان عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: مناطق غرب، شمال‌ غرب، جنوب‌ غرب و نواحی شمالی استان از فردا جمعه تا روز یکشنبه آینده شاهد بارش‌های بسیاری خواهد بود.

 

وی با اشاره به بارش‌های برفی و مه‌آلودگی در روزهای آینده، در باره لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد خودروها در محورهای ارتباطی غرب، جنوب غرب و مناطق کوهستانی شمال استان هشدار داد.

 

کارشناش پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس رانندگان باید با احتیاط لازم در جاده‌ها تردد کنند و به وسایل زمستانی و ایمن، هنگام عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی مجهز باشند.

 

وی، وضعیت جوی امروز را ابری و همراه با وزش باد عنوان کرد و گفت: از ساعتی پیش در نیمه‌غربی استان بارش‌ها بصورت برف آغاز شده است.

 

سیدان، بیشینه دما در کلانشهر اصفهان را، امروز ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما را تا صبح فردا ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر عنوان کرد و گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------