مدارس اردبیل، قزوین و چابهار فردا (18 آذر) تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس
کلیه مدارس استان اردبیل به‌علت تداوم برودت هوا و پیشگیری از شیوع بیماری در روز دوشنبه تعطیل است.

به گزارش فارس، براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کلیه مدارس استان اردبیل در سری صبح و بعد ازظهر روز دوشنبه، 18آذرماه تعطیل است.

 

براساس این اطلاعیه، تداوم برودت هوا و پیشگیری از شیوع بیماری در سطح مدارس استان علت تعطیلی فردا اعلام شده است.

 

گفتنی است؛ با توجه به برودت هوا و پیشگیری از شیوع بیماری در مدارس، روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز کلیه مدارس استان اردبیل تعطیل بود.

 

مدارس چابهار فردا تعطیل است

مدارس چابهار فردا صبح تعطیل است و این تصمیم بر اساس اطلاعیه ستاد بحران گرفته شده است، چرا که همچنان پیش بینی ها نشان از شدت گرفتن بارندگی ها دارد.

 

 فردا کلیه مدارس استان قزوین تعطیل است

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: براساس بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده در حوزۀ بهداشت و سلامتِ ادارۀ کل آموزش و پرورش استان از کلیه مناطق و نواحی 14 گانه در خصوص شیوع بیماری آنفلوآنزا در مدارس، خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات خوبی که انجام شد در خصوص تعطیلی مدارس و استراحت دانش آموزان در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد کاهش آمار این بیماری در بین دانش آموزان بودیم.

 

رحمانی افزود: به منظور رفع نگرانی کامل خانواده‌های محترم و اهمیت سلامتی دانش آموزان عزیز و هماهنگی‌های به عمل آمده با مسؤولین روز دوشنبه 18 آذرماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی 14 گانۀ استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------