آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

تست کرونای «زهره الهیان» مثبت شد/ «فاطمه رهبر» به کما رفت



اخبار,اخبار سیاسی,زهره الهیان
تست کرونای زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، مثبت شده و هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

به گزارش فارس، تست کرونای زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، مثبت شده و هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

 

مصطفی فیلی مشاور این منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم خبر مثبت شدن تست کرونای وی را تائید کرد و گفت که خانم دکتر الهیان به یکی از بیمارستان‌ها مراجعه کردند و از ایشان سی تی اسکن ریه می‌گیرند و پس از آن پزشکان احتمال ابتلا به کرونا می‌دهند و از ایشان درخواست می شود که تست کرونا بدهند اما خانم الهیان به دلیل اینکه این امکان برای مردم عادی وجود ندارد نمی‌پذیرند که از خود تست گرفته شود و در منزل خو را قرنطینه کردند.

 

وی افزود: دیروز ساعت 10 صبح به دلیل حاد شدن حال خانم دکتر الهیان بلاخره راضی شدند که تست کرونا دهند که بلاخره دیشب اعلام شد که تست کرونای ایشان مثبت شده است.

 

بنابراین گزارش، الهیان چندی پیش بازدیدی از بیمارستان مسیح دانشوری برای در جریان قرار گرفتن از روند درمان هموطنان کشورمان صورت داد.

 

گفته می‌شود که حال وی مساعد است و فعلا در قرنطینه قرار دارد.

 

«فاطمه رهبر» به کما رفت

پیگیری ایسنا از نزدیکان این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نشان می‌دهد ساعاتی پیش وضعیت عمومی سلامت فاطمه رهبر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بیماری‌های زمینه‌ای وخیم شده است. دقایقی بعد نیز اعلام شد که وی به کما رفته است.

 

برخی منابع خبری بر اساس اعلام یک حساب کاربری در توئیتر با عنوان «مدیریت بانوان حزب مؤتلفه اسلامی» از درگذشت فاطمه رهبر خبر داده بودند؛ اما مسئولان این حزب به ایسنا گفته‌اند که این صفحه معتبر نیست و حزب مؤتلفه رسمیت این حساب کاربری را تأیید نمی‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------