آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

خسارت بیشتر سیل به جاده‌ها و منازل مردم در سیستان و بلوچستان | سیل در کازرون قربانی گرفت



استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با فعالیت سامانه بارشی در این استان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، گفت: بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات هستند.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، بیان کرد: در برخی شهرستان‌های جنوبی این استان مانند ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر بارندگی‌هایی رخ داد و خسارت‌هایی به جاده‌ها و برخی زیرساخت‌ها وارد شد و حجم زیادی از آب به سمت دریا هدایت شده است.

 

وی افزود: به دلیل حجم بالای بارش‌ها برق تعدادی از روستاها قطع شده و برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند، هم چنین اختلالاتی در ارتباطات به وجود آمد که بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن معضلات فوق هستند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود تذکرات مبنی بر عدم ترددهای غیر ضروری، اما شاهد گرفتار شدن سه دستگاه اتوبوس در سیلاب بودیم که با تلاش متولیان امر و عنایت الهی آسیبی متوجه فردی نشد و مسافران نجات یافتند.

 

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، هم چنین با ورود آب به برخی منازل بخشی از وسایل زندگی مردم از بین رفته که باید کمک برای جایگزینی آنها انجام شود.

 

کرمی گفت: برق تعدادی از روستاها به علت وزش شدید باد و باران قطع شده که باید هرچه سریع تر مشکل برطرف شود، پست کهیر نیز دچار مشکل شده که تلاش تیم‌ها برای رفع ایراد تداوم دارد.

 

وی تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی هست که باید به درستی انجام شود، در این زمینه یکی از اقدامات آبرسانی توزیع آب معدنی در نقاط درگیر سیل است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز گفت: فاز اول آب‌شیرین‌کن چابهار- کنارک که بر اثر طوفان دچار آسیب و از مدار خارج شده بود، به مدار بازگشت.

 

علیرضا قاسمی اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز نخست کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی ۱۵ ساعت کار مداوم وارد مدار شد.

 

وی با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری شده و هیچ‌ مشکلی بابت تامین آب ساکنان این شهرها برای ۲۴ ساعت آینده وجود نخواهد داشت، افزود: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق وارد مدار شود.

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب ۷۸ روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و هم چنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش زیادی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد

 

سیل در کازرون قربانی گرفت؛ مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب

رئیس اورژانس کازرون اعلام کرد: در پی بارندگی شب گذشته ۲۹ فروردین ماه در کازرون یک زن میانسال در جدول هدایت آبهای سطحی سقوط کرد که به دلیل شدت بارندگی و پر آب بودن جوی، دچار خفگی شد و با وجود تلاش نیروهای اورژانس فوت کرد. ویدیو مربوط به محل سقوط منجر به فوت شهروند کازرونی است. منبعک تسنیم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------