آخرین اخبار سیاست خارجی

پهپادهای ایرانی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

اوکراین: پهپادهای شاهد این بار شبانه از راه می رسند!

نیروی هوایی اوکراین مدعی شد: روس‌ها دوباره به طور فعال در حال استفاده از پهپاد شاهد هستند و برای حملات گسترده آماده می‌شوند. به گزارش همشهری آنلاین ؛نیروی هوایی اوکراین…

کانادا ملزم به تروریستی شناختن سپاه پاسداران شد



سپاه پاسداران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
کانادا ملزم به تروریستی شناختن سپاه پاسداران شد.

به گزارش دیده بان ایران، راتنا امیدوار نماینده سنای کانادا، در توییتی مدعی شد که سنا با پیشنهاد او برای ملزم کردن دولت کانادا به تروریستی شناختن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موافقت کرده است.

 

روز پنج‌شنبه ۱۸ خرداد نیز اردشیر زارع‌زاده، مدیر مرکز بین‌المللی حقوق بشر در ‎کانادا در توییتر خود ادعا کرد پیشنهاد معرفی ‎سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی در سنای کانادا به همت سناتور راتنا امیدوار در این مجلس به تصویب رسیده است.

 

او در ادامه گفت که قرار است ۱۲ژوئن، برابر با ۲۲ خرداد در پارلمان کانادا حاضر شود: «با شماری از نمایندگان ملاقات می‌کنیم تا در مورد این که چرا سپاه باید در لیست تروریستی قرار بگیرد و دولت در این زمینه باید چه بکند، بحث و گفت‌وگو کنیم.»

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ پارلمان کانادا پنج سال پیش و در ژوئن ۲۰۱۸ طرح تروریستی شناختن سپاه را تصویب کرد اما این مصوبه از سوی دولت و جاستین ترودو، نخست‌وزیر این کشور اجرایی نشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------