بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴؛ از پسران بد ۴ تا جوکر



 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

روزیاتو/برخلاف سال‌های گذشته که سینمای جهان تحت تاثیر دوران همه‌گیری کرونا قرار داشت و کمتر شاهد فروش بسیار زیاد فیلم‌ها در گیشه بودیم، امسال یعنی سال ۲۰۲۴ میلادی قرار است انفجاری در گیشه‌های فیلم در جهان رخ دهد و لیست بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴، این نوید را می‌دهد که مجموعه‌ای عظیم از فیلم‌های سینمایی برای تماشا داشته باشیم.

 

برخی از این فیلم‌ها ادامه فیلم‌هایی است که در گذشته آنها را دیدیم و به موفقیت دست پیدا کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به گلادیاتور، پسران بد، پاندای کونگ‌فوکار و انیمیشن درون و بیرون اشاره کرد. اما بسیاری از این فیلم‌ها، پروژه‌های جدید فیلم‌سازان تحسین‌شده از جمله بونگ جون هو، فرانسیس فورد کاپولا، اتان کوئن، و رابرت اگرز، به‌علاوه اسپین‌آف‌هایی از دنیای جان ویک، مکس دیوانه، مکانی ساکت و غیره هستند.

 

در این مقاله قصد داریم شما را با این فیلم‌های هیجان‌انگیز آشنا کنیم تا از همین امروز، تقویم خود را بردارید و تاریخ اکران این فیلم‌ها را علامت بزنید. مسلما تماشای این فیلم‌ها برای هر فیلم‌دوستی می‌تواند بهترین اتفاق در سال ۲۰۲۴ باشد.

 

فیلم میکی ۱۷ (Mickey 17)
بسیاری فیلم‌سازان کره‌ای را به فیلم کره ای عاشقانه می‌شناسیم. اما همان‌طور که مشاهده کردید فیلم بونگ جون-هو، کارگردان برجسته سینمای کره جنوبی و برنده جایزه اسکار برای فیلم “Parasite” توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند و این نشان می‌دهد که کره در ساختن فیلم در انواع ژانرها بسیار پیشرفت کرده است.

 

بونگ جون-هو در پروژه جدید خود سراغ رمان علمی‌تخیلی اِدوارد اَشتِن رفته است و قرار است در فیلم جدید خود، داستان یک کارمند معمولی را به نمایش بگذارد که هر بار او می‌میرد، با همان خاطرات قبلی به زندگی بازمی‌گردد.

 

کارگردان: بونگ جون-هو
بازیگران: رابرت پتینسون، نئومی آکی، تونی کولت، مارک رافلو، استیون ین و…
تاریخ اکران: ۲۹ مارس ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4)
با اینکه نام این فیلم پسران بد است، اما داستان این فیلم حول کارآگاهان مایک لوری (ویل اسمیت) و مارکوس برنت (مارتین لارنس) می‌گردد که قرار است یکی از از بهترین فیلم‌های سال آینده میلادی برای تماشا باشد. این فیلم ژانر اکشن-ماجراجویی دارد و به همین دلیل، همیشه توانسته تعداد مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

 

کارگردان: عادل الاربی، بلال فلاح
بازیگران: ویل اسمیت، مارتین لارنس
تاریخ اکران: ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۴ (Kung Fu Panda 4)
مجموعه انیمیشن‌های پانداهای کونگ فو کار بسیار هیجان‌انگیز هستند و می‌توان گفت که این انیمیشن تعداد مخاطبان بسیاری دارد که همیشه منتظر نسخه‌ی جدید این فیلم هستند. در واقع، این فیلم ایده‌ای احمقانه‌ای را به فیلمی جذاب و دیدنی تبدیل کرده است. در این قسمت از پاندای کونگ‌فوکار، پو در برابر یک دشمن سوسمار قرار می‌گیرد و قرار است ماجراجویی او در یافتن جنگجوی اژدهای جدید را مشاهده کنیم.

کارگردان: مایک می‌چل
بازیگران: جک بلک، آنجلینا جولی، جکی چان، ست روگن، لوسی لیو، داستین هافمن و دیوید کراس
تاریخ اکران: ۸ مارس ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


فیلم مادام وب (Madame Web)

فیلم «مادام وب» از دیگر فیلم‌های قهرمان‌محور در سینمای هالیوود است که در آن شخصیت زن فیلم که داکوتا جانسون آن را بازی می‌کند، قرار است همان قهرمانی باشد که زمانی مرد عنکبوتی در فیلم‌های خود بود. شخصیت اصلی داستان دارای قدرت ذهنی بسیار بالایی که حتی می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند. سیدنی سوینی، آدام اسکات و زوسیا مامت همبازی‌های داکوتا جانسون در این فیلم هستند.

 

کارگردان: اس.جی کلارکسون
بازیگران: داکوتا جانسون، سیدنی سوینی، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، طاهر رحیم، اما رابرتز، مایک ایپس، آدام اسکات و زوسیا مامت
تاریخ اکران: ۱۴ فوریه ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


مرد ساده‌لوح (The Fall Guy)

آیا این روزها کارگردان اکشنی بهتری از دیوید لیچ وجود دارد؟ لیچ، کارگردانی که قبلا برخی از بهترین فیلم‌های اکشن هالیوود مانند جان ویک، بلوند اتمی، ددپول ۲ و هابز و شاو گروه را کارگردانی کرده، این روزها فیلم اکشن جدیدی دارد. دیوید لیچ در حال حاضر در حال ساخت یک فیلم اقتباسی سینمایی از یک برنامه تلویزیونی دهه ۸۰ درباره بدلکاری است. داستان این فیلم شبیه به داستان زندگی خود او در هالیوود است و شاید همین موضوع باعث دیده شدن این فیلم توسط مخاطب شود.

 

داستان این فیلم درباره‌ی یک بدلکار است که در زندگی حرفه‌ای خود به یک جایزه‌بگیر تبدیل می‌شود و ماجراهایی را از سر می‌گذراند. رایان گاسلینگ در کنار امیلی بلانت نقش اول این فیلم را بازی خواهند کرد.

 

کارگردان: دیوید لیچ
بازیگران: رایان گاسلینگ، امیلی بلانت
تاریخ اکران: ۳ می ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


فیلم گلادیاتور ۲ (Gladiator 2)
نبردهای حماسی قرار است در گلادیاتور ۲ بازگردند. بیش از ۲۰ سال از اکران فیلم اکشن نسخه اصلی ریدلی اسکات، که رکوردهای باکس آفیس را به ثبت رساند، می‌گذرد. این فیلم در آن زمان، موفق شد تا فروش جهانی ۵۰۰ میلیون دلاری را به نام خود ثبت کند. حال با بازگشت ریدلی اسکات به کارگردانی، باید منتظر تولید ادامه داستان گلادیاتور باشیم؛ هرچند که با موفقیت بالای نسخه اول، انتظار داریم که شاهد دنباله‌ای هیجان‌انگیز و جذاب باشیم.

بدون شک، گلادیاتور۲ جزو بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ خواهد بود و قرار است درخشش و ماندگاری این فیلم بزرگ سینمای جهان را، در نسخه‌ی جدید آن نیز مشاهده کنیم. در نسخه دوم فیلم گلادیاتور، قرار است تمام اتفاقات نسخه قبل را مرور کنیم و احتمالا وقایع داستان به گونه‌ای پیش برود تا لوسیوس را به زنجیر کشیده و او را وادار کنند که درست همانند پدرش، مجبور به جنگ در میدان مسابقه شود.

 

کارگردان: ریدلی اسکات
بازیگران: پل مسکال، دنزل واشنگتن، کانی نیلسن، جیمون هونسو، جوزف کوین، درک جاکوبی
تاریخ اکران: ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


فیلم بالرین (Ballerina)
بالرین فیلم جدیدی از جان ویک است که در آن، آنا دی آرماس در نقش یک رقصنده باله (قاتل) به نام رونی است و در کنار او کیانو ریوز نیز ایفای نقش می‌کند. درباره داستان این فیلم جزئیاتی منتشر نشده است، اما می‌توان حدس زد که این فیلم خط‌مشی انتقامی دارد و احتمالا اتفاق‌هایش در فاصله زمانی میان فیلم‌های سوم و چهارم «جان ویک» روی می‌دهد. به همین دلیل است که دوباره کیانو ریوز را در این فیلم خواهیم دید.

 

کارگردان: لن وایزمن
بازیگران: آنا د آرماس، کیانو ریوز، ایان مک‌شین، لنس ردیک، نورمن ریدوس، آنجلیکا هیوستن، گابریل بیرن
تاریخ اکران: ۷ ژوئن ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


انیمیشن درون و بیرون ۲ (Inside Out 2)
انیمیشن فوق‌العاده درون و بیرون پیکسار به ما نشان داد که درون سر یک دختر جوان احساسی چه می‌گذرد. انیمیشن درون و بیرون ۲ قرار است این‌بار ما را به درون ذهن رایلی نوجوان می‌برد و ما را با احساسات جدید او مانند اضطراب آشنا کند. قرار است در این نسخه از انیمیشن درون و بیرون، مایا هاک به جای رایلی صحبت کند و گزارش‌هایی وجود دارد که به غیر از مایا هاک، صداپیشگان اصلی این انیمیشن شامل امی پولر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک، تونی هیل و لیزا لاپیرا می‌شوند.

 

فیلم Inside Out یکی از بهترین و البته تلخ‌ترین فیلم‌های تخیلی است که با مشاهده آن می‌توانید همزمان احساساتی مانند خنده، گریه و تأمل را تجربه کنید.

 

کارگردان: کلسی مان
بازیگران: ایمی پولر، فیلیس اسمیت و لوئیس بلک
تاریخ اکران: ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


دوستان خیالی (Imaginary Friends)
جان کرازینسکی و رایان رینولدز در این فیلم کمدی فانتزی که کرازینسکی آن را نوشته است، بازی می‌کنند که درباره دختر جوانی است که متوجه شده توانایی دیدن دوستان خیالی دارد و به همین خاطر اسم این فیلم IF یا همان Imaginary Friends نام‌گذاری شده است. رینولدز و کرازینسکی صداپیشگان شخصیت‌های خیالی در این فیلم هستند که در کنار دیگر بازگیران این فلیم، یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های سال را ساخته‌اند.

 

کارگردان: جان کرازینسکی
بازیگران: رایان رینولدز، جان کرازینسکی، فیونا شاو، کیلی فلمینگ، فیبی والر بریج، استیو کارل، مت دیمون، امیلی بلانت، مایا رودولف، آکوافینا
تاریخ اکران: ۱۷ می ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux)
پس از موفقیت قسمت قبلی جوکر با بازی واکین فینیکس، این بار نیز قرار است در سال ۲۰۲۴ شاهد اکران سری جدید این فیلم هیجان‌انگیز باشیم و ببینیم که آیا دوباره این فیلم می‌تواند جایزه‌ی اسکار دیگری برای فینیکس داشته باشد یا خیر. در این فیلم لیدی گاگا به‌عنوان هارلی کوئین نقش‌آفرینی خواهد کرد و بسیاری منتظر هستند تا ببیند آیا این فیلم می‌تواند دوباره و مانند قسمت‌های قبل تفسیرهای اجتماعی برجسته‌ای را به خود اختصاص دهد.

 

کارگردان: تاد فیلیپس
بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، ززی بیتز
تاریخ اکران: ۴ اکتبر ۲۰۲۴

 

 بهترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی


در این مطلب ۱۰ تا از بهترین، مهیج‌ترین و البته جذاب‌ترین فیلم‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ میلادی را معرفی کردیم که در میان آنها، ژانرهای مختلف را شاهد هستیم و قرار است هر کدام طرفداران خود را شگفت‌زده کنند. مطمئنا این لیست بسیاری طولانی‌تر از این خواهد شد، چرا که قرار است سال ۲۰۲۴ فیلم‌هایی بسیار عالی و خوش ساختی را شاهد باشیم که هر کدام بازیگران و کارگردان‌های درجه یکی دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------