ناامیدی از جاسوس بازی «آرگیل»



 کمدی ماجراجویانه و جاسوسی  آرگیل,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با توجه به فروش بسیار پائین «آرگیل» در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، به نظر می‌رسد که قسمت‌های بعدی این فیلم ساخته نشود. 

به گزارش صبا، علاقه هنری کاویل برای تبدیل شدن کمدی ماجراجویانه و جاسوسی «آرگیل» به یک مجموعه فیلم دنباله دار با شکست روبرو شد. او هفته قبل و پیش از اکران عمومی این فیلم از علاقه‌اش به تولید قسمت‌های بعدی فیلم گفته بود.

 

سوپرمن سابق سینما در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود واکنش تماشاگران معلوم خواهد کرد قسمت‌های بعدی «آرگیل» تهیه می‌شود یا خیر. او اعلام کرد امیدوار است تماشاگران استقبال خوبی از این اکشن جاسوسی کنند تا راه برای ساخت قسمت‌های بعدی آن هموار شود.

 

با توجه به فروش بسیار پائین «آرگیل» در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی، بعید به نظر می رسد کاویل به خواسته قلبی‌اش برسد!

 

این بار او با فاصله گرفتن از دنیای ابرقهرمانانه، در فیلم تازه‌اش سر از دنیای پر رمز و راز جاسوسی درآورد و ماجراجویی‌های مربوط به این ژانر را دنبال کرد. این اکشن ماجراجویانه در تعطیلات آخر هفته با فروشی ۱۸ میلیون دلاری صدرنشین جدول گیشه نمایش آمریکای شمالی شد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که از «آرگیل» به عنوان اولین اثر جنجالی سال ۲۰۲۴ اسم برده می‌شد و توقعات و انتظارات برای موفقیت کلان مالی آن بسیار بالا بوده است. اما افتتاحیه بسیار ضعیف این فیلم حکایت از آن می‌کند که سطح توقعات بسیار بالا و غیرمنطقی بوده است. شبکه اپل برای پخش «آرگیل» از کمپانی یونیورسال کمک گرفت. به گفته نزدیکان به اپل و یونیورسال، حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه شده است.

 

برایس دالاس هاوارد در داستان «آرگیل» در قالب یک نویسنده کتاب‌های جنایی و جاسوسی ظاهر می‌شود که نول هایش درباره جاسوسی به نام آرگیل با بازی هنری کاویل محبوبیت زیادی بین کتابخوان‌ها دارد. زمانی که اتفاقات خیالی نول‌های این نویسنده در عالم واقعیت رنگ حقیقی به خود می‌گیرند، او خودش را در یک دنیای پرتنش جاسوسی درگیر می‌بیند. برایان کرانستن، ساموئل ال جکسن، جان سینا، سام راکول، کاترین اوهارا، سوفیا بوتلا و راب دلاتی دیگر بازیگران این اکشن پرهنرپیشه هستند.

 

با توجه به رقم بالای هزینه‌های تولید فیلم، این پرسش از سوی تحلیل‌گران اقتصادی سینما هم مطرح شده بود که آیا «آرگیل» در اکران عمومی می تواند تبدیل به اثری پر فروش شود یا نه.

 

این در حالی است که تهیه کنندگان فیلم به شکلی اعلام نشده از قصد خود برای تبدیل آن به یک مجموعه فیلم پرفروش گفته بودند و حتی در اولین قدم، صحبت از تبدیل آن به یک تریلوژی بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------