انتشار رمان جنایی جدید نویسنده پرفروش



ریچارد آزمن،اخبار هنری،خبرهای هنری
«ریچارد آزمن»‌، نویسنده پرفروش بریتانیایی نخستین جلد از یک مجموعه رمان‌های جنایی جدید را منتشر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، پس از موفقیت بزرگ رمان‌های «باشگاه قتل پنجشنبه» نوشته «ریچارد آزمن»‌، این نویسنده از انتشار مجموعه جنایی جدیدی با عنوان «ما قتل‌ها را حل می‌کنیم»‌ خبر داد.

 

نخستین جلد از مجموعه رمان‌های «ما قتل‌ها را حل می‌کنیم»‌ که در پاییز پیش ‌رو منتشر خواهد شد،‌ داستان دو کارآگاه به نام‌های «استیو»‌ و «امی ویلر»‌ را روایت می‌کند. در این داستان، «امی» حین کار در یک جزیره استوایی دورافتاده یک جسد و کیفی از پول را کشف می‌کند. «استیو» یک پلیس بازنشسته است که در یک روستا یک آژانس تحقیقاتی کوچک را اداره می‌کند و پرونده‌های بیمه یا گم شدن سگ‌ها را پیگیری می‌کند.

 

«آزمن»‌ نگارش این مجموعه جدید را «مضطرب‌کننده»‌ ولی «ضروری»‌ توصیف کرد و گفت: «امیدوارم تا ۹۰سالگی بتوانم بنویسم و این یعنی باید ۴۰ کتاب دیگر «باشگاه قتل پنجشنبه» را بنویسم، درنتیجه احتمالا باید درباره دنیاهای دیگر هم بنویسم.»‌

 

«آزمن»‌ این مجموعه جدید را همزمان با نگارش مجموعه کتاب‌های «باشگاه قتل پنجشنبه»‌ ادامه خواهد داد. این نویسنده اعلام کرده است تا زمانی که مردم دوست داشته باشند مجموعه «باشگاه قتل پنجشنبه» را بخوانند این مجموعه را ادامه خواهد داد.

 

تاکنون ۱۰ میلیون نسخه از مجموعه کتاب‌های «باشگاه قتل پنجشنبه» نوشته «ریچارد آزمن»‌ در سراسر جهان فروخته شده است و هر چهار جلد این مجموعه تاکنون در جدول فروش کتاب در بریتانیا رکورد شکسته است. 

 

«ما قتل‌ها را حل می‌کنیم»‌ توسط انتشارات «وایکینگ» در دوازدهم سپتامبر سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------