افشاگری وکیل داریوش مهرجویی از جزئیات قتل او/ اعلام 3 روز عزای عمومی برای اهالی سینما



داریوش مهرجویی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
وکیل داریوش مهرجویی از جزئیات قتل کارگردان مشهور افشاگری کرد.

به گزارش برترین‌ها، محمد غمخوار، خبرنگار درباره جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان وکیل این هنرمند مطلبی را منتشر کرد.

 

این خبرنگار مدعی شد: داریوش مهرجویی روز جمعه به وکیلش گفته بود به خاطر اینکه آن خانه دیگر امنیت ندارد ، قصد دارد هفته بعد این خانه را ترک کند و برای ادامه زندگی به تهران برود اما قبل از اسباب کشی به قتل رسید.

 

داریوش مهرجویی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

مرحوم محمدی‌فر هفته قبل اسناد و مدارک داخل گاوصندوق را به خانه یکی از بستگانش برده بود. به همین خاطر گاوصندوق خالی بود و از آنجا سرقت نکرده بود.  به نظر می‌رسد قاتلان قربانیان را غافلگیر کرده و ابتدا با چوب به سر مهرجویی زده که کشنده نبوده و بعد با چاقو دو ضربه به گردنش زده و مرحوم محمدی‌فر را در اتاقش با چاقو کشته است.ت.

 

3 روز عزای عمومی برای اهالی سینما

سخنگوی خانه سینما درباره جدیدترین جلسه‌ای که در پی قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه سینما برگزار شده است، توضیحات کوتاهی داد.

 

رسول صدرعاملی در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: امروز (۲۳ مهر ماه) جلسه‌ای برای اطلاع رسانی مراسم تشییع با حضور هیات رئیسه و نمایندگان سازمان سینمایی در خانه سینما برگزار شد و پس از بحث و بررسی درباره قتل هولناک این کارگردان سینما مقرر شد که از فردا دوشنبه ۲۴ مهر ماه به نشانه احترام، سه روز عزای عمومی برای اهالی سینما و دوستداران آقای مهرجویی اعلام شود و همزمان با مراسم تشییع نیز یک روز تمام پروژه‌های سینمایی در سراسر کشور تعطیل شوند.

 

او خبر داد که جزییات مراسم خاکسپاری، زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود.

 

سخنگوی خانه سینما تاکید کرد که جزییات بیشتر این حادثه باید از سوی منابع رسمی اعلام شود و ما به عنوان تشکل‌های صنفی پیگیر جدی آن هستیم تا هر چه زودتر عاملین آن مجازات شوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------