مادر مایلی سایرس با دومینیک پرسل، بازیگر «فرار از زندان» ازدواج کرد



ازدواج مادر مایلی سایرس با دومینیک پرسل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | تیش فینلی، مادر مایلی سایرس، بار دیگر متاهل شد. تیش که در سال ۲۰۲۲ از پدر مایلی، بیلی ری سایرس، جدا شده بود، پس از ۴ ماه نامزدی با دومنیک پرسل، ستاره سریال محبوب فرار از زندان، ازدواج کرد. این زوج روز شنبه طی مراسمی خودمانی در مالیبو، کالیفرنیا ازدواج کردند.

 

مایلی سایرس به عنوان شاهد عقد در این مراسم، حضور داشت و از شادی مادر ۵۶ ساله اش که با دومینیک ۵۳ ساله پیمان ازدواج می بست، کاملاً احساسی شده بود.

 

در این مراسم، تیش یک لباس عروس سفید به تن داشت و توری بلند روی موهای طلایی اش گذاشته بود. اما لباس دومینیک خیلی شبیه دامادها نبود، او با یک پیراهن سفید با آستین‌های بالا زده و شلواری مشکی برای بستن پیمان ازدواج، در کنار تیش قرار گرفت.

 

مانند بقیه ساقدوش های تیش، مایلی با لباس آبی یخی و یک دسته گل، مادرش را همراهی می کرد.

 

تصاویر همچنین نشان می دهند که برندی و تریس، خواهر و برادر بزرگتر مایلی نیز در این جشن حضور داشتند.

 

ازدواج مادر مایلی سایرس با دومینیک پرسل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

تیش و دومینیک، تنها سه ماه پس از طلاق او از پدر مایلی، در جولای ۲۰۲۲، با هم وارد رابطه شدند. بیلی ری سایرس هم در حال حاضر با  و که که اکنون با فایر رز خواننده‌ی استرالیایی ۳۵ ساله نامزد است.

 

تیش خبر نامزدی خود و دومینیک را با به اشتراک گذاشتن عکسی که حلقه الماس او را نمایان می کرد، ابه اشتراک گذاشت.

 

تیش و همسر سابقش بیلی ری، در سال ۱۹۹۳ ازدواج کردند و دو بار یکدیگر را ترک کردند تا سرانجام در سال ۲۰۲۲ طلاق گرفتند. در پرونده های دادگاه، تیش گفته است که آنها «بیش از دو سال به عنوان زن و شوهر زندگی مشترک نداشته اند.»

 

ازدواج مادر مایلی سایرس با دومینیک پرسل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

به گزارش فردی نزدیک به این زوج، تیش واقعاً احساس می‌کند که نیمه گمشده‌ خود را پیدا کرده است. دومینیک پرسل از سال ۱۹۹۸ با ربکا ویلیامسون ازدواج کرده بود تا اینکه در سال ۲۰۰۸ طلاق گرفتند.

 

این فرد افزود: «تیش می‌خواست رابطه عاشقانه‌شان را برای مدتی مخفی نگه دارد تا اینکه مطمئن شود، او (پرسل) همان است که می خواهد. با این حال، خیلی طول نکشید و از آن زمان آنها جدایی ناپذیر بوده اند. تیش کاملاً آینده‌ی روشنی را با دومینیک برای خود متصور شده است و احساس خوشبختی می کند که یکدیگر را پیدا کرده اند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------