تلویزیون وزیر ارشاد را بایکوت کرد!



بایکوت وزیر ارشاد در صداوسیما،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار دیروز در حالی در سالن اجلاس سران برگزار شد که صداوسیما در پوشش خبر این مراسم، عصبانیت خود از اظهارات مدیران ارشاد را عیان کرد.

به گزارش دیده بان ایران، در بخش خبری ساعت ١۴ روز گذشته، گزارش برگزاری مراسم روز خبرنگار بدون پخش تصاویر وزیر و معاونان وزارت ارشاد، همچنین بدون پخش سخنان وزیر و اشاره به اختتامیه جشنواره رسانه ها از شبکه اول سیما پخش شد تا پاسخی باشد به اظهارات تند وزیر و معاون مطبوعاتی در روز گذشته.

 

 در حالی که رئیسی روز قبل به صداوسیما رفته بود، معاون مطبوعاتی درباره صوت و تصویر فراگیر در نشست خبری اعلام کرد که مرجعیت صوت و تصویر فراگیر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وزیر ارشاد نیز در نشستی با مدیران کانون های تبلیغاتی گفت: وزارت ارشاد متولی تبلیغات در کشور است و از این حق به هیچوجه کوتاه نخواهد آمد.

 

اشاره مدیران ارشد وزارت ارشاد، به تحرمات صداوسیما در شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه هفتم توسعه است که صداوسیما را مسئول صوت و تصویر فراگیر و تبلیغات در کشور عنوان کرده اند و پیگیر تصویب آن هستند؛ حال آنکه صوت و تصویر فراگیر همچنان تعریف درستی ندارد و شورای عالی فضای مجازی باید آن را تعیین تکلیف کند و تبلیغات نیز با قانون محکم و قدیمی شورای انقلاب ذیل وزارت ارشاد تعریف شده است.

 

نکته جالب توجه در بخش خبری ساعت ١۴، نمایش تصاویر جبلی و رئیسی در صداوسیما در بک گراند مجری خبر، هنگام پخش گزارش روز خبرنگار بود!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------