افشاگری عضو شورای شهر از نامه محرمانه زاکانی برای پرداخت پول به معاونان



نامه محرمانه خود به علیرضا زاکانی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مهدی اقراریان، درباره بررسی تبصره ششم لایحه بودجه کمک و حمایت از موسسات عام المنفعه، اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات خصوصی از نامه محرمانه خود به علیرضا زاکانی با موضوع «پرداخت‌ وجوهی به معاونان» خبر داد.
 به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدی اقراریان، درباره بررسی تبصره ششم لایحه بودجه کمک و حمایت از موسسات عام المنفعه، اشخاص حقیقی و حقوقی و موسسات خصوصی از نامه محرمانه خود به علیرضا زاکانی با موضوع «پرداخت‌ وجوهی به معاونان» خبر داد.

 

او در این باره عنوان کرد: من یک نامه محرمانه‌ای به دفتر شهردار زدم، راجع به وجوهی که دوستان به معاونین شهردار پرداخت کردند؛ و مبالغی از این دست به شهردارها، درخواست توضیحات کردم. تا الآن پاسخی به رغم چندین پیگیری‌، داده نشده.

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مساله بعدی که ما با آن مواجه هستیم، بن‌های شهروندی است که ما بر آن‌ها هیچ نظارتی نداریم که به چه صورت چاپ و توزیع می‌شود و همچنین به دست چه کسانی می‌رسد. گزارش این‌ها باید به دست اعضای شورا برسد. برادرمان آقای علوی نکته درستی را عنوان می‌کنند؛ ایشان می‌گویند «ما باید آبروی مردم را حفظ کنیم» ما حتما این نکته را متوجهیم، اما ما می‌گویم این‌ها باید به دست نمایندگان مردم برسد، یعنی به دست اعضای شورا برسد.

 

اقراریان افزود: ما که نمی‌گوییم این‌ها را در انظار عمومی اطلاع‌رسانی کنید. این‌ها باید با طبقه‌بندی محرمانه به دست اعضا برسد. مگر در این دو سال گذشته کم موضوعات و مستندات محرمانه به دست ما رسیده است؟! این‌ها به دست ما می‌رسد و پس از مطالعه به بایگانی محرمانه برگردانده می‌شود. یعنی می‌خواهم بگویم که رعایت این اصل کار درستی است اما محدود کردن اختیار اعضای شورا به نظر من کار درستی نیست. پیشنهاد من به شما این است که این را به رای بگذارید؛ حال یا رای می‌آورد یا نمی‌آورد. 


 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------