هشدار عضو شورای شهر تهران نسبت به زمین‌خواری و کوه‌خواری در «مسگرآباد»



زمین خواری و کوه خواری در مسگر آباد ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران نسبت به زمین خواری و کوه خواری در مسگر آباد تذکر داد. 

 به گزارش ایسنا، مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران ضمن تشکر از برگزار کنندگان همایش حقوق عمومی توسط شهرداری تهران گفت: شب گذشته در محله مسعودیه بودم و توقع داریم که شهرداری تهران نیز مباحث مطرح شده را با سرعت پیگیری کند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مطرح شده در مورد زمین خواری بود، گفت: زمین خواری و کوه خواری در اراضی حریم مسعودیه و مسگر آباد خیلی مهم بود و لازم است که مدیران حریم شهرداری تهران وارد شوند و تقاضای احداث ورودی و خروجی به بزرگراه شوشتری را دارند تا این محله با بیش از ۸۰ هزار سکنه از بن بست خارج شود و باید این مسئله مدنظر قرار داده شود.

 

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: زمین خواری و کوه خواری در مسگر آباد ریشه دارد اما باید جلوگیری و پیگیری شود.

 

عباسی با تأکید بر اینکه شهروندان مسعودیه همچنان از مشکلات ناشی از راه اندازی مجموعه تجاری گلایه داشتند و لازم است میانه گرفته شود تا هم مجموعه تجاری و هم مردم مشکلاتشان رفع شود، گفت: بالاخره سکنه ای که در این محلات ریشه دارند نباید دچار مشکل شوند البته باید به خط متروی این محله نیز توجه شود.

 

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز در سخنانی از هیات رئیسه شورای شهر بابت فراهم کردن شرایط دیدار اعضای شورا با خانواده‌های شهدای کرمان و حضور در مزار شهید سلیمانی تشکر کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------