دهه‌هفتادی‌ها هم به بازار عجیب رحم اجاره‌ای پیوستند؛ قیمت‌ها تا ۹۰۰ میلیون هم می‌رسد!



سن اجاره‌دهندگان رحم ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سن اجاره‌دهندگان در مبلغ پیشنهادی بسیار تأثیرگذار است. سن اجاره‌دهندگان هم معمولا از دهه ۷۰ است. از جمله شرایط مهم برای اجاره رحم هم به داشتن فرزندانی سالم، رضایت همسر، پدر و ومادر، عدم زایمان نارس و سن زیر ۳۳ سال اشاره شده است.

 به گزارش جریان نو؛ بسیاری از زوج‌هایی که با مشکل بارداری مواجه هستند از رحم اجاره‌ای استفاده می‌کنند که البته شیوه‌ای پیچیده است. برخی نیز به دلیل مشکلات اقتصادی داوطلب این موضوع هستند تا از این طریق بتوانند معیشت خود را بگذرانند.

 

قیمت رحم اجاره‌ای متغیر است و از ۴۰ میلیون شروع و تا ۹۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد. البته ماهیانه نیز باید ۴ تا ۷ میلیون تومان پرداخت شود و در صورت دو قلو بودن هم حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه اضافه باید پرداخت کرد.

 

سن اجاره‌دهندگان در مبلغ پیشنهادی بسیار تأثیرگذار است. سن اجاره‌دهندگان هم معمولا از دهه ۷۰ است.

 

از جمله شرایط مهم برای اجاره رحم هم به داشتن فرزندانی سالم، رضایت همسر، پدر و ومادر، عدم زایمان نارس و سن زیر ۳۳ سال اشاره شده است.

 

اگر سری به فضای مجازی و کانال‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی‌ بزنید با انبوهی از آگهی‌های اجاره رحم مواجه می‌شوید. همانطور که گفته شد اجاره رحم در ایران نیز با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود. نکته جالب توجه اینجاست که حتی برخی از افراد در ازای دریافت مبلغ ۴۰ میلیون تومان چنین کاری را انجام می‌دهند. اما برخی دیگر تا ۹۰۰ میلیون تومان نیز برای اجاره رحم دریافت می‌کنند.

 

علاوه بر پرداخت این مبلغ باید هزینه‌ای در حدود ۴ تا ۷ میلیون تومان هم به صورت ماهانه برای اجاره رحم پرداخت کنید. در این میان برخی از افراد هزینه غذا و به نوعی خورد و خوراک را هم دریافت می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------