تجمع بازنشستگان کارگری و فولاد در چند شهر کشور (۱۴۰۲/۱۰/۰۳)



 بازنشستگان کارگری,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازنشستگان کارگری در چند شهر دست به تجمع اعتراضی زدند. 

 به گزارش ایلنا، امروز (سوم دیماه)، شماری از بازنشستگان کارگری در کرمانشاه، شوش و هفت‌تپه در اعتراض به وضع بد معیشتی مقابل سازمان تامین اجتماعی جمع شدند.

 

این بازنشستگان خواسته‌های خود را ترمیم مستمری براساس خط فقر، بهبود خدمات درمانی، مدیریت صندوق توسط شرکای اجتماعی و افزایش خدمات رفاهی عنوان کردند.

 

تجمع بازنشستگان فولاد در برخی شهرها/ خواستارمستمری بالاتر از خط فقر هستیم

 

شماری از بازنشستگان صندوق فولاد امروز، یکشنبه (۳دی ماه) در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

به گزارش ایلنا، امروز سوم دی ماه، جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در تهران، اصفهان، اهواز، رودبار و سوادکوه، در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع کردند.

 

بازنشستگان اصفهان، اهواز، رودبار و سواد کوه مقابل صندوق بازنشستگی صنعت فولاد وبازنشستگان صنعت فولاد تهران با حضور در مقابل ساختمان وزارت کار خواستار توجه به مطالبات و خواسته‌های خود شدند و عنوان کردند که باید مستمری بازنشستگان بالاتر از خط فقر باشد.

 

این بازنشستگان همچنین خواستار اجرای طرح تکمیلی همسان‌سازی، تسریع در پرداخت کامل معوقات، بازگشت جایگاه واقعی صندوق فولاد در برنامه هفتم توسعه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن و همچنین افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ خود بر اساس نرخ تورم شدند.

 

گفتنی است؛ در حال حاضر بالغ بر ۸۰ هزار نفر و با احتساب خانواده تحت کفالت آن‌ها، حدود ۴۰۰ هزار نفر جامعه بازنشستگان صنعت فولاد هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------