خودروهای حادثه‌ساز در اصفهان توقیف ساعتی می‌شوند



 جریمه خودروهای حادثه‌ساز ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای حادثه‌ساز در معابر شهری این استان خبر داد.

 علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در معابر شهری استان به ویژه معابر بزرگراهی، معابر عریض ورودی و حاشیه شهرها طرح ضربتی توقیف ساعتی خودروهای در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار گرفته است.

 

وی هدف از اجرای این طرح را توسعه انضباط ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد و افزود: در این طرح خودروهایی که مرتکب تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی، دور زدن درجا، لایی کشی، تغییر مسیر ناگهانی، حرکت بطور مارپیچ شوند ضمن اعمال قانون توقیف و در نقطه امن حاشیه مسیرها، میادین، تقاطع‌های دارای عرض و فضای مناسب و مقابل ایستگاه‌های پلیس برای چند ساعت متوقف و یک بنر نیز بر روی آن نصب می‌شود تا بقیه رانندگان مشاهده کنند که این خودرو به دلیل تخلف حادثه ساز توقیف شده است.

 

زارع گفت: در این طرح همچنین رانندگان متخلف نیز توسط کارشناسان پلیس راهور مورد آموزش قرار می‌گیرند و متعهد می‌شوند که دیگر مرتکب تخلف رانندگی نشوند.

 

رئیس پلیس راهور اصفهان کاهش تصادفات رانندگی به ویژه تصادفات منجر به جرح و فوت را مستلزم همراهی و مشارکت همه مردم، دستگاه‌های مسؤول و همچنین فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: پلیس به دنبال جریمه کردن رانندگان نیست و امیدواریم با رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان هیچ راننده‌ای جریمه نشود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------