مدیر کل بهزیستی گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت



 حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رییس کل دادگستری گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی این استان به لحاظ کوتاهی و عدم نظارت بر کمپ‌ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد. 

 به گزارش مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: مدیرکل بهزیستی گیلان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ‌ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری و قرار نظارت قضایی صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ‌ها برعهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا مدیر کل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و تحقیق توسط همکاران قضائی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام وصدور قرار تامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضائی صادر و نامبرده به قرار نظارت قضائی اعتراض که پرونده به شعبه شعبه ۱۰۷ کیفری ۲ رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضائی تأیید گردید و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

 

رییس شورای قضائی گیلان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با تمام کسانی در راستای حفظ حقوق عامه و کرامت انسانی کوتاهی کرده و جان و مال مردم را به مخاطره می‌اندازند در چارچوب قانونی برخورد می‌نماید اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان استانی باید در انجام وظایف قانونی خود هشیار بوده و پاسخگوی تمامی اقدامات زیرمجموعه‌های خود باشند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------