اتفاقی عجیب در موسسات مهاجرت: برخی موسسات با دانش‌آموزان قرارداد تضمینی می‌بندند



موسسات مهاجرت ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

روزنامه فرهیختگان نوشت:برخی موسسات با ادعای «یه فرصت استثنایی برای کنکوری‌های امسال!» از طرحی می‌گویند که کنکوری‌های امسال(۱۴۰۲) می‌توانند با بستن قراردادی که احتمالا پول هنگفتی برای آن دریافت می‌شود، به شرط قبولی داوطلب در رشته‌های پزشکی یا دندان‌پزشکی، نه‌تنها تمام پول قرارداد بلکه یک سکه طلا نیز به‌عنوان هدیه می‌گیرند.

 

از سوی دیگر تضمین شده «اگر در کنکور قبول نشدید، نگران نباشید چون موسسه برای شما ویزای تحصیلی گرفته و می‌توانید مهاجرت کنید.»

 

صحبت به هزینه‌های موسسه می‌رسد که خانم «ر‌» می‌گوید: «هزینه قرارداد ما برای روسیه ۲ هزار دلار است که یک دوم روز عقد قرارداد و یک دوم بعد از اخذ پذیرش کالج پرداخت می‌شود. پیشنهاد من این است که این هزینه را یک‌جا پرداخت کنید که من ۲۰ درصد هم تخفیف برای شما لحاظ کنم. ما لیدر داریم و ۶۰۰ دلار هم برای ترجمه مدارک می‌گیریم که حدودا‌ ۲هزار و ۲۰۰ دلار می‌شود.»

 

این قصه سر دراز دارد و پکیج‌های ویژه موسسه اینجا تمام نمی‌شود. مدیرعامل موسسه، دکتر «م» هم برای شما پکیج ویژه‌ای در نظر گرفته است تا با پرداخت ۱۹۵ میلیون تومان (۳۹۰۰یورو) از مشاوره‌های ویژه او بهره‌مند شوید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------