قطعی چند روزه آب در شهریار/ ‌ آبرسانی با ۵ تانکر انجام می‌شود



 قطعی آب در شهریار,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران از قطعی چند روزه آب و آبرسانی با تانکر در برخی محلات شهریار خبر داد و گفت: تولید و تقاضای آب در شهرستان شهریار نابرابر است و گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحد مجاز منجر به کمبود آب در شهرستان شهریار شده است.

محمدرضا شمسایی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در شهریار، با تأیید قطع چند روزه آب در برخی محلات شهریار اظهار داشت: منابع آب در شهرستان شهریار بسیار محدود است و فقط از آب‌های زیرزمینی بهره‌برداری می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان شهریار از آب‌های سطحی بی‌بهره مانده است افزود: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده ‌و تماس مردم با سامانه ۱۲۲ به نصف رسیده است.

 

معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران در ادامه گفت: تا ابتدای هفته آینده مشکل قطعی آب در شهریار به وضعیت پایدار خواهد رسید و شبانه‌روز برای رفع مشکلات تلاش می‌شود.

 

شمسایی‌فر با اشاره به آب‌رسانی با تانکر توسط آبفای غرب استان تهران به محلات مورد نیاز گفت: محلاتی که بیشترین تماس و قطعی آب را داشته باشند موقتاً با ۵ خودروی تانکر آب شرب، آب‌رسانی می‌شود.

 

وی در ادامه ابراز داشت: گرمای هوا و مصرف بیش‌ازحد مجاز منجر به کمبود آب در شهرستان شهریار شده که به دنبال زمان‌بندی برای توزیع آب در محلات مختلف شهریار هستیم تا مردم با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

 

معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران در پایان به کاهش ۱۰۰ لیتر بر ثانیه دبی آب‌ چاه‌ها در شهریار اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه تولید و تقاضای آب در شهرستان شهریار نابرابر است و مردم باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------