هُدهُد مهربانی قالی سلیمان، بر شانه‌ ایران زمین



مراسم هدهد مهربانی با مشارکت قالی سلیمان

 

به نام خالق زیبایی ها

هُدهُد مهربانی قالی سلیمان، بر شانه‌ ایران زمین

برای پیشرفت جامعه، همواره لازم است تا همۀ ارکان آن جامعه دست به دست یکدیگر دهند و برای رسیدن به فردایی بهتر تلاش کنند. جامعه‌ای که ارکان آن تنها به نقش دولت‌ها بسنده نکنند و علاوه بر فعالیت اقتصادی در زمینه‌های اجتماعی نیز به هم‌نوعان خود یاری رسانند.

 

مراسم هدهد مهربانی با مشارکت قالی سلیمان

 

یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه‌ای نیز فعالان و مجموعه‌های اقتصادی، تولیدی و بازرگانی هستند که می‌توانند بخشی از سود حاصل از فعالیت‌های خود را صرف امور عام‌المنفعه نمایند تا نقشی موثر در بهبود شرایط مادی و معنوی هم میهنان خود داشته باشند. نمونه این امر را می‌توان در کشورهای پیشرفته و موفق جهان مشاهده نمود که برندهای نام‌آشنای جهانی در کنار تلاش برای رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی، به مسئولیت اجتماعی خود نیز عمل می‌کنند، تا در جامعه‌ای سالم‌تر و شاداب‌تر به رشد خود ادامه دهند. 

 

مراسم هدهد مهربانی با مشارکت قالی سلیمان

 

یکی از برندهای خوش‌نام و با سابقه در امر مسئولیت اجتماعی در ایران، مجموعه کارخانجات قالی سلیمان است. مجموعه قالی سلیمان یک نام آشنا و معتبر در زمینه ریسندگی و بافندگی است که در سال 1361 در اصفهان تاسیس شده است. این مجموعه، فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه رفع محرومیت‌های اجتماعی از آغاز تاسیس تا به امروز انجام داده و "تلاش برای جامعه‌ای سالم‌تر" را به عنوان یکی از مهم‌ترین آرمان‌های خود همواره در نظر داشته است. ساخت مدرسه و بیمارستان‌ در نقاط مختلف ایران، آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد، حمایت از محیط زیست و فعالیت‌های مربوط به آن و انتخاب به عنوان واحد برگزیده صنعت سبز کشور در سال ۱۴۰۱، برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد برای سالمندان، برگزاری کنسرت‌های فاخر برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه، تنها گوشه‌ای از اقدامات عام‌المنفعه قالی سلیمان است که علاوه بر اجر معنوی، در سلامت روان و کاهش آسیب‌های اجتماعی کشور نیز موثر خواهد بود.


در سال جاری، مجموعه قالی سلیمان جهت ساماندهی بهتر اقدامات مسئولیت اجتماعی خود، پویشی را با عنوان "خرید بخیر" راه اندازی نموده است که در این کمپین، با هر خرید از قالی سلیمان، بخشی از سود حاصل از آن صرف امور خیر خواهد شد و نشان این برند که همان هُدهُد قالی سلیمان است، به عنوان سفیر این حرکت و با نام "هُدهُد مهربانی قالی سلیمان" بر شانه‌ اقشار آسیب‌پذیر کشور خواهد نشست، تا مرهمی باشد بر آلام دردهای مادی و معنوی آنان.
 

مراسم هدهد مهربانی با مشارکت قالی سلیمان

 

در تازه‌ترین اقدام از پویش "خرید بخیر" مجموعه قالی سلیمان در شب یلدا، میزبان کودکان معصوم بهزیستی شهر اصفهان بوده است. در این مراسم هدهد مهربانی، با گرامیداشت این مناسبت کهن، سعی داشته است که طولانی‌ترین شب سال را در کنار تنهاترین فرشتگان خداوند در زمین سپری کند و با خلق لحظه‌های شاد برای این کودکان حتی برای یک شب، گوشه‌ای از مسئولیت معنوی خود را برای کشور عزیزمان ایفا نماید.

 

این مجموعه در نظر دارد تا اقدامات عام المنفعه خود را بسته به مناسبت‌های گوناگون ادامه دهد و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی  "خرید بخیر" ( https://kharidbekheir.solomon-carpet.com/ ) از تمامی فعالیت‌های مادی و معنوی این کمپین مطلع گردند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024