تایید فرار یک زندانی جرایم مالی در تهران



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
علیرضا شهمیری روز دوشنبه 6 شهریور 1402 برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود.

  سازمان زندان‌ها فرار یک زندانی به نام را تایید کرد.

 

این سازمان درباره فرار این زندانی اعلام کرد: زندانی شهمیری، بر اساس دستور پزشک به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و با استفاده از غفلت ماموران همراه، موفق به فرار شده است.

 

به گزارش ایرنا، سازمان زندان ها توضیح داد: در این‌باره ضمن انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی جهت دستگیری این زندانی، ماموران متخلف نیز به دلیل اهمال در انجام وظیفه تحت پیگرد قانونی و در بازداشت به سر می‌برند.

 

سازمان زندان ها اضافه کرد: هرچند طبق روال همیشگی، رسانه‌های معاند با قصه‌سرایی و ارائه اطلاعات غلط سعی در تحریف افکار عمومی و برداشت‌های مغرضانه از این مساله دارند اما اعلام می‌دارد مسائل حاشیه‌ای مطرح‌شده در این خصوص تماماً کذب و با هدف برهم زدن افکار عمومی است.

 

در آبان 1401 ، برای علیرضا شهمیری به اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادي (ارزي) کشور از طريق قاچاق عمده و کلان ارز و اتهام معاونت در خلال عمده و کلان در نظام اقتصادي (ارزي) کشور از طريق قاچاق عمده و کلان ارز حکم محکومیت و زندان صادر شده بود.

 

این اطلاعات در سایت اینترنتی مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی منتشر شده است.

 

خبرگزاری تسنیم هم نوشت: شهمیری، متهم پرونده مالی است که رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین در یک داستان‌سرایی اعلام کردند که شهمیری طی یک برنامه تعیین شده و با هماهنگی با یکی از مسئولان زندان اوین موفق به فرار شده است.

 

گفته می‌شود؛ علیرضا شهمیری روز دوشنبه 6 شهریور 1402 برای مداوای دندان به دندان‌پزشکی اعزام می‌شود و با فریب مأمور همراهش موفق به فرار می‌شود.

 

او از متهمان اقتصادی است که سال 1392 به ‌اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی از طریق قاچاق ارز بازداشت شد. او همچنین به پرداخت 500 میلیارد تومان جریمه نقدی هم محکوم شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------