پوشش جهانی خدمات درمانی با بیمه مسافرتی



پوشش جهانی خدمات درمانی با بیمه مسافرتی

 

بیمه مسافرتی خدماتی را در پیش روی شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید به‌صورت بین‌المللی از آن بهره بگیرید. همه شما به‌خوبی می‌دانید که بیمه چیست و چه کاربردی دارد. از همین رو باید به این مهم اشاره داشته باشیم که بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی شما لحاظ می‌شود و این امر تنها برای داخل کشور برای شما در نظر گرفته نمی‌شود. به این خاطر که صرف هزینه در داخل کشور به‌مراتب ساده‌تر از جبران خسارت در سفرهای خارجی است که پول ما در آن کشور ارزش چندانی ندارد.

 

از همین رو هزینه‌کردن برای حوادث پیش‌آمده درصورتی‌که از بیمه بهره نگرفته باشیم بسیار برای ما هزینه بر می‌شود. شما به‌خوبی می‌دانید که اگر این خدمات در خارج از کشور متناسب با وجه بین‌المللی برایتان محاسبه نشود اصلاً سود اقتصادی برای شما ندارد. از همین رو قرار است در ابتدا از بیمه مسافرتی برای شما بگویم و سپس در مورد این مهم خواهیم گفت که این امر به‌صورت جهانی شما را ازهرجهت تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

در مورد بیمه مسافرتی خارجی بیشتر بدانیم

بیمه مسافرتی گزینه کمکی است که در طول سفر هزینه‌های مازاد پیش‌بینی‌نشده شما را جبران می‌کند. مثلاً اگر شما در طول سفر دچار بیماری خاصی شوید و یا اینکه زایمان داشته باشید و اگر تحت پوشش بیمه باشید دیگر نیازی نیست که این هزینه را پرداخت کنید. چرا که شرکت بیمه‌گذار موظف است که هزینه های شما را پرداخت کند. پس شما با داشتن بیمه مسافرتی به‌راحتی می‌توانید هزینه‌های مازادی که در سفر در پیش روی شما قرار دارد را پرداخت کنید و از صرف هزینه‌های گزاف در امان باشید.

 

بیمه مسافرتی خارجی

 

بیمه مسافرتی و پوشش جهانی

بیمه مسافرتی و پوشش جهانی به‌گونه‌ای است که شما به‌صورت دلاری می‌توانید هزینه‌های خود را جبران کنید. به‌عنوان‌مثال اگر شما تصادف کردید هزینه اورژانس شما به‌صورت دلاری نه ریالی پرداخت می‌شود. این بیمه مسافرتی خارج از کشور منوط به مفادی که شما در قرارداد ذکر کرده‌اید برایتان هزینه می‌شود. نرخ بیمه مسافرتی خارج از کشور شما بسته به کشور مقصد شما و تعداد روزهای که در سفر هستید برای شما پیش‌بینی و هزینه می‌شود. به طور نمونه شما ممکن است بیمه‌نامه مسافرتی با پوشش عادی یا اقتصادی را انتخاب کنید که هر یک دارای ردیف قیمتی متفاوتی با درنظرگرفتن کشور مقصد خواهند بود. به‌عنوان‌مثال هزینه بیمه سفر خارج از کشور برای 15 روز برای شخصی که 40 سال سن دارد مبلغی متفاوت‌تر نسبت به یک هفته سفر برای یک فرد 20 ساله را برایتان فراهم می‌کند.

 

چطور از بیمه خسارت خود را دریافت کنیم؟

زمانی که شما در خارج از کشور به مشکل بر می‌خورید چطور می‌توانید آن هزینه را داخل کشور دریافت کنید. باید به شما بگویم کلیه خدماتی که برای شما در نظر گرفته شده است به‌صورت بین المللی در خارج از کشور برای شما اعتبار دارد. یعنی شما تنها زمانی می‌توانید این هزینه و اعتبار آن را مورداستفاده قرار دهید که در خارج از کشور باشید.

 

کلیه خدمات موضوع بیمه مسافرتی باتوجه‌به قرارداد فی‌مابین مطابق با شرایط عمومی توسط شبکه بین‌المللی تضمین و ارائه می‌گردد. البته برخی از خسارت‌ها در صورت ارائه مدارک لازم برای شما قابل‌پرداخت است. خسارت‌های وارده را طبق جداول مربوطه پس از ورود به ایران با ارسال مدارک لازم از قبیل بیمه‌نامه، کپی از صفحه اول شناسنامه، کپی پاسپورت از صفحه مربوط به ورود و خروج به کشور در آن سفر، اصل مدارک مربوط به هزینه‌های انجام شده و فرم اطلاعات خسارت که نزد شرکت استت نهایتاً تا ۳۰ روز می‌توانید دریافت کنید.

 

 چطور از بیمه خسارت خود را دریافت کنیم

 

بیمه خارج از کشور چه مواردی را در بر می‌گیرد؟

برخی از خدمات بیمه مسافرتی خارج کشور مثل هزینه دندانپزشکی را شما با بیمه خارجی می‌توانید پرداخت کنید. یا اینکه پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی را با خدماتی که در شرکت بیمه‌گذار برای شما در نظر گرفته شده است می‌توانید در یافت کنید. انتقال بیمه شده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری و پرداخت هزینه‌های فوریت‌های پزشکی در کنار ارسال داروهای ضروری و حواله وجه ضمان با حواله وجه نقد از پارامترهای است که توسط شرکت بیمه‌گذار برای شما پرداخت می‌شود.

 

کلام آخر در مورد بیمه مسافرتی و پوشش جهانی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید بیمه مسافرتی در برابر خطرات مختلفی که ممکن است در سفر به وجود بیاید شما را پشتیبانی می‌کند. این میزان پرداختی خسارت به موارد بسیاری بستگی دارد. در قدم اول باید به قراردادی که بین شما و شرکت بیمه‌گذار عقد شده است اشاره داشته باشیم. یعنی شما هستید که خدمات موردنیاز خود را بسته به میزان بودجه‌ای که برای شرکت بیمه‌گذار پرداخت کرده‌اید می‌توانید دریافت کنید. تهدیداتی مثل صدمات جسمی، تاخیرهای طولانی در حرکت، گم‌شدن بار، تأخیر در رسیدن بار و موارد دیگر با داشتن بیمه مسافرتی دیگر نگران‌کننده نیست.

 

این هزینه را شما می‌توانید در خارج از کشور دریافت کنید یا اینکه در داخل کشور با ارائه مدارکی که به آن اشاره شد نقد دریافت کنید. به‌طورکلی باید به شما بگویم بیمه مسافرتی یکی از موارد بسیار مهم برای سفرهای خارجی شما محسوب می‌شود که اگر آن را نداشته باشید بسیار دچار ضرر و زیان می‌شوید. یعنی به‌جای اینکه بیاید و هزینه مدنظر را صرف تفریح و گردشگری کنید این بار باید این هزینه را برای بیماری یا مشکل پیش‌بینی‌نشده صرف کنید. خسارت‌های پرداخت شده به شما بسته به سفر، سن شخص و مدت زمانی که در سفر هستید برای شما تخمین زده می‌شود و در نهایت پرداخت آن صورت می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024