میانگین حقوق معلمان ۳۰ درصد پایین‌تر از کارمندان دولت است



حقوق معلمان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
صحرایی درباره افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی گفت: حتی با اجرای رتبه‌بندی میانگین حقوق معلمان ۳۰ درصد از حقوق کارمندان دولت پایین‌تر است و باید این وضعیت را جبران کنیم همچنین رتبه‌بندی به طور متوسط ۲۶ درصد حقوق معلمان را افزایش داد.

به گزارش تسنیم، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان از چند چیز بدشان می‌آید از جمله اینکه چندین ماه حق‌التدریس آنها پرداخت نمی‌شود اما بعد از واریز، زیرنویس می‌شود حق‌التدریس پرداخت شد، گفت: این هفته رئیس‌جمهوری اعلام کرد که چرا حق‌التدریس معلمان با یک سال تاخیر واریز می‌شود و آقای منظور؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزارت آموزش و پرورش آمد و قرار شد، حق‌التدریس معلمان به‌صورت ماهانه پرداخت شود.

 

صحرایی ادامه داد: البته بخشی از تقصیر متوجه آموزش و پرورش است چون سال‌های گذشته، ساماندهی تا اسفند طول می‌کشید اما اکنون ساماندهی در بسیاری از استان‌ها کامل است و می‌توان حق‌التدریس را ماهانه پرداخت کرد.

 

وی در ادامه درباره ترمیم حقوق گفت: ترمیم حقوق آبان سال گذشته برای تمام معلمان اجرا شد اما کارمندان دستگاه‌های دیگر به هر مناسبتی مانند روز زن، مرد، کارمند و... هدایایی دریافت می‌کنند و معلمان این مسائل را ندارند امسال روز معلم این کار را انجام دادیم اما باید توجه داشت، اعداد در آموزش و پرورش اصلاً کوچک نیست، به عنوان مثال اگر بخواهند یک میلیون تومان برای هر معلم واریز کنند به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------