هشدار کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا/ سامانه بارشی جدید در راه کشور



وضعیت آب و هوای کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی با هشدار کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم، تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در بخش‌هایی از شمال شرق و فردا شنبه در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و طی ۳ روز آینده در اکثر مناطق کشور جو نسبتاً پایداری حاکم است.

 

 

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

 

سه‌شنبه آینده فعالیت سامانه بارشی شدت یافته و در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

 

امروز در نیمه شرقی کشور، دوشنبه آینده در شمال غرب و روز سه‌شنبه در غرب و شمال غرب وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی شده است. امروز همچنین در مناطقی شمال شرق و شرق کشور کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما روی می‌دهد.

 

در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب کشور روز‌های یکشنبه و دوشنبه آینده افزایش نسبی دما و روز سه‌شنبه کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است. امروز دریای خزر و طی ۳ روز آینده خلیج‌فارس مواج است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------