ترافیک سنگین و پرحجم در مبادی ورودی مازندران



ترافیک در شنال،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به در آغاز تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، وضعیت تردد خودرویی در مبادی ورودی به این استان را پرحجم و سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز چهارشنبه به ایرنا گفت که ترافیک خودرویی در محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، ولی آباد و مکارود در جاده کنداون و حدفاصل وانا تا بایجان در جاده هراز سنگین و پرحجم شده است.

 

وی با بیان این که اعمال محدودیت تردد خودرویی به دلیل افزایش قابل توجه تردد از جاده کرج به چالوس در جاده کندوان در دستور کار قرار گرفته است، افزود : به علت بار ترافیکی سنگین، مسیر شمال به جنوب جاده کندوان به احتمال امروز بسته می شود تا با یکطرفه شدن این جاده به سمت مازندران، سفر پرحجم نوروزی به این استان روان شود.

 

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی جاده فیروزکوه را هم در مسیر رسیدن به مازندران سنگین توصیف کرد و گفت ماموران پلیس راه در مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه مستقر هستند و تردد در این محورهای اصلی با مدیریت پلیس راه در جریان است.

 

وی شرایط جوی در جاده‌های مازندران در زمان حاضر را ابری اعلام کرد و اضافه کرد: احتمال ریزش سنگ بویژه در جاده‌های کندوان و هراز با توجه به‌ رانشی بودن بخش‌هایی از زمین این مناطق دور از انتظار نیست و از رانندگان می‌خواهیم هنگام تردد از این محورها، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------