مدارس کدام شهرها، فردا (چهارشنبه 9 اسفند 1402) غیرخضوری است؟



تعطیلی مدارس،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول البرز در روز چهارشنبه، ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد افضلی شامگاه سه شنبه، ۸ اسفند اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف در استان، شایسته است شهروندان نسبت به رعایت الگوی مصرف انرژی به ویژه گاز همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به ناترازی انرژی در کشور، ادارات استان نیز مکلف هستند نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف سوخت گاز اقدام کنند.

 

افضلی یادآور شد: مدیریت مصرف گاز یکی از مهمترین موارد برای جلوگیری از قطع گاز و جلوگیری از بروز مشکلات در پیک مصرف است که امید می‌رود بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

مدارس همدان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا چهارشنبه غیرحضوری شد

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلاس های مدارس تمامی دوره های تحصیلی این استان فردا، چهارشنبه نهم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل بوده و آموزش ها به شکل مجازی در بستر شبکه شاد انجام می شود.

 

در این اطلاعیه که سه شنبه شب صادر شده آمده است: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان همدان مبنی بر بارش و کولاک برف، کاهش محسوس دما و همچنین اختلال در تردد وسایل نقلیه به ویژه در گردنه های استان و یخبندان سطح معابر در اکثر نقاط استان، آموزش ها در تمامی دوره های تحصیلی مدارس سراسر استان، فردا در ۲نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا چهارشنبه تعطیل هستند.

 

مدارس همدان در برخی مناطق و مقاطع تحصیلی در ۲ روز گذشته بدلیل برف و سرما تعطیل و آموزش ها غیرحضوری شده بود.

 

هواشناسی اعلام کرده سامانه بارشی که از امروز سه شنبه وارد همدان شده تا اواخر هفته فعال است و همچنین تا روز جمعه شاهد کاهش محسوس دمای هوا در این استان خواهیم بود.

 

فعالیت مدارس استان مرکزی غیرحضوری شد/ دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد:  به علت یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا چهارشنبه ۹ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود. 

 

همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

 

مدارس رشت فردا غیرحضوری است

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: مدارس همه مقاطع رشت، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، دیلمان، عمارلو و همچنین مدارس ییلاقی رودبار فردا چهارشنبه، تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری است.

 

غیرحضوری شدن کلیه مدارس کاشان در روز چهارشنبه 

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان اعلام کرد: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری می‌باشد

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------