مدارس کدام شهرها، فردا (دوشنبه 7 اسفند 1402) مجازی شد؟



تعطیلی مدارس،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
بارش برف و باران، آموزش حضوری مدارس برخی مدارس مناطق مختلف استان کرمان را در روز دوشنبه هفتم اسفندماه تعطیل کرد.

به گزارش ایسنا، در پی بارش برف و باران و احتمال یخ‌زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

 

اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و مدارس روستاهای خورند، ریحان و بغیجان از توابع شهرستان راور فردا آموزش حضوری تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل شده و آموزش از طریق فضای مجازی دنبال خواهد شد.

 

همچنین به دلیل بارش برف و باران، آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل است و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

 

مدارس برخی مناطق یزد فردا غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا دوشنبه تعطیل بوده و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستانها تعطیل می باشد.

 

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

نحوه فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع دانش آموزان،اولیا و فرهنگیان می‌رساند، با توجه به بارش برف و باران و احتمال لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس  استان، در روز دوشنبه ۷ اسفند ماه، به شرح زیر خواهد بود: 

 

- فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

 

- فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

 

- در صورت تغییر در شرایط جوی اطلاعیه تکمیلی راس ساعت ۶ صبح فردا منتشر می‌شود.

 

مدارس ابتدایی البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: روز دوشنبه هفتم اسفند مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های البرز، تعطیل و آموزش مقطع ابتدایی این استان غیرحضوری است.

 

احمد افضلی شامگاه یکشنبه ششم اسفند از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها و غیرحضوری شدن مقطع ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه هفتم اسفندماه در استان البرز خبر داد.

 

مدارس فیروزکوه فردا مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

 

تعطیلی مدارس شیفت صبح در زنجان و آموزش در بستر «شاد»

در پی بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه مقاطع ابتدایی، پیش‌دبستانی، مهدهای کودک در شیفت صبح و مدارس استثنایی در کل استان زنجان تعطیل است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------