جریمه رانندگی در حالت مستی چقدر است؟



جریمه رانندگی در حالت مستی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای رانندگی در حالت مستی ۴۰۰ هزار تومان جریمه و ۱۰ نمره منفی برای وسیله نقلیه شخصی و ۲۰ نمره منفی هم برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است که علاوه بر این راننده به مراجع قضایی نیز معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فیروز کشیر درباره بند‌های ۵ تا ۱۰ جدول نمرات منفی گفت: ۲۰ تخلف حادثه ساز موجب نمره منفی می‌شود که در برخی مواقع جمع این نمرات منفی باعث می‌شود تا به راننده خدمات ارائه نشود. 

 

سرهنگ کشیر گفت: حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها یکی از تخلفات حادثه ساز است که برابر با جدول تخلفات حادثه ساز ۱۵۰ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای وسایل نقلیه شخصی و ۷ نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است. 

 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین برای تخلف سرعت ۳۰ کیلومتر بیشتر از حد مجاز نیز ۲۰۰ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۱۰ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است. 

 

وی گفت: تخلف عبور از محل ممنوع نیز ۹۰ هزار تومان اعمال قانون و ۴ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۶ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در پی خواهد داشت.

 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین تخلف تجاوز به چپ از محور راه نیز ۷۵ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۹ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------