اختلال در تمام مراکز معاینه فنی/ سامانه ملی قطع شد



اختلال مراکز معاینه فنی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مراکز معاینه فنی بدلیل قطع سامانه ملی معاینه فنی در تهران و سایر شهرهای کشور دچار اختلال شده است.

به گزارش ایرنا، ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران روز شنبه ضمن پوزش و قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان اعلام کرد: کلیه مراکز معاینه فنی به علت قطعی سامانه ملی معاینه فنی مربوط به وزارت کشور به صورت سراسری غیر فعال بوده که با پیگیری های صورت گرفته از دستگاه های مسئول این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

 

در اطلاعیه ستاد معاینه فنی آمده است: با عنایت به اختلال بوجود آمده در امر خدمت رسانی به شهروندان که خارج از اختیار شهرداری تهران است، خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده می توانند در روزهای آینده براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

 

گفتنی است درصورت رفع مشکل، متعاقبا این موضوع به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد علاوه برآن شهروندان می توانند در صورت هر گونه سئوال در این ارتباط با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاصل کنند.

 

شهر تهران از بضاعت ۶۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در ۱۷ مرکز معاینه فنی ثابت و ۱۵ واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاصل کنند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------