باران هم حریف آلودگی هوای تهران نشد



آلودگی هوای تهران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ هوای پایتخت با شاخص آلایندگی 107 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

به گزارش فارس، بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ هوای پایتخت در هفتم بهمن ماه 1402 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس با شاخص آلایندگی 107 اعلام شد؛ این در حالی است که با بارش باران هم اکنون شهر تهران با بهبود کیفیت رو به رو نبوده است.

 

همچنین طی 24 ساعت گذشته نیز شرایط کیفی هوای تهران با شاخص آلایندگی 121 همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

 

گفتنی است منطقه 19 به تنهایی با رنگ قرمز در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها است و منطقه‌های 1، 2، 5، 4، 8، 13 و 15 در شرایط مطلوب‌تری نسبت به دیگر مناطق و در شرایط قابل قبول قرار گرفتند.

 

در این شرایط کیفیت آلودگی هوای تهران، توصیه می شود افراد دارای بیماری قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از کارهای طولانی و سنگین بپرهیزند و تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

 

قابل ذکر است که شهروندان شهر تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 9 روز را در هوای پاک، 202 روز در قابل قبول، 89 روز در شرایط ناسالم برای گروه‌‌حساس و 12 روز را در شرایط ناسالم تنفس کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------