ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (1402/11/02)



آخرین وضعیت آب و هوایی کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها و کولاک برف در نقاط کوهستانی خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: از بعد از ظهر دوشنبه (۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: سه‌شنبه (۳ بهمن) بارش در این مناطق تشدید می‌شود. چهارشنبه (۴ بهمن) علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش خواهیم داشت.

 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: پنجشنبه (۵ بهمن) سامانه بارشی در شمال شرق سبب بارش پراکنده و سپس از کشور خارج می‌شود. طی روز جمعه (۶ بهمن) نیز با ورود موج بارشی دیگر به کشور دوباره در نیمه‌غربی، نواحی مرکزی و به‌تدریج در شمال شرق و شرق کشور بارش خواهیم داشت.

 

ضیاییان گفت: دوشنبه تا چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا(۳ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران، در شمال شهر بارش باران و برف و گاهی مه رقیق با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز چهارشنبه (۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش باران و وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای۵- و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------